Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Seminární práce na téma Marketingový mix - iRobot Scooba 450
Seminární práce23 s. / 3. roč. / docx
Pro svou práci, jejímž cílem je vytvoření marketingového mixu a zhodnocení stávajícího způsobu jakým ho společnost (značka) realizuje, jsem si vybral produkt značky iRobot Scooba 450. Tento produkt a značku jsem si vybral, protože se mi líbí jeho unikátní funkce vytírání, kterou aktuálně jiný produkt na trhu nenabízí. Samotnou funkci produktu jsem na vlastní oči viděl při prezentaci produktu u autorizovaného prodejce. Kromě produktu samotného se mi líbí celá produkce značky specializující se na ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketingový mix - Tefal GC 702D Optigrill
Seminární práce19 s. / 3. roč. / docx
Pro vytvoření marketingového mixu jsem si vybral elektrický gril Tefal GC 702D Optigrill od společnosti Tefal. Firma uvedla tento výrobek na trh druhé polovině roku 2014 a jedná se o první elektrický gril, který griluje automaticky -měří tloušťku a množství ingrediencí a následně přizpůsobí čas a teplotu přípravy. Tento výrobek jsem si vybral, protože má velký potenciál na trhu uspět i se na něm udržet a protože výrobce francouzská firma Tefal je známa svojí kvalitou.Cílem této práce je vytvořit...
|
|
0,1 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení
Státnicové otázky16 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika fází marketingového řízení a prvky strategického řízení.Marketingové řízení = proces plánování a implementace koncepcí, cen, propagace, distribuce, idejí, zboží a služeb pro vytváření změn, které uspokojují cíle organizace.Strategické řízení = proces rozvíjení a udržování uskutečnitelného souladu mezi cíli organizace a jejími zdroji. Základním nástrojem strategického řízení je strategické plánování, integruje společné aktivity rozhodujících představitelů veřejnosti, veřejné sp...
|
|
0,1 |
3x |
|
Seminární práce z Marketingového mixu - Nestlé Bifidus
Seminární práce18 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod Má práce se zabývá marketingovým mixem výrobkové řady Nestlé Bifidus. Impulsem k výběru tohoto typu výrobkové řady byla televizní reklama, kterou jsem zahlédla ve španělské televizi, a především fakt, že jsem spotřebitelkou tohoto produktu. Cílem mé práce je zaměřit se na jednotlivé části marketingového mixu za účelem lepšího pochopení daného výrobku (výrobkové řady) na trhu. Pokusím se zjistit, jestli je daná cena vyhovující pro současné i potenciální zákazníky, zda firma Nestlé vhodně ...
|
|
0,3 |
3x |
|
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie
Prezentace26 s. / 3. roč. / ppt
Cena - kontraktační mix• Cena představuje množství peněžních jednotek požadovaných za produkt - není neměnná, dá se s ní pružně pracovat.Ceny jsou záležitostí prodejce a zákazníka. Navrhovaná cena pro zákazníka musí být v souladu s cenovou politikou podniku. Cenovou politika podniku ovlivňují interní ( náklady) a externí (konkurence) faktory. Zahrnuje všechna rozhodnutí, na trh zaměřené kroky, které se promítají do stanovení ceny produktu. Zákazník musí být s účtovanou cenou spokojen a tato cena...
|
|
0,7 |
0x |
|
Kompletní přednášky z předmětu Marketing a Marketingové dovednosti
Přednášky89 s. / 2. roč. / doc
Tržní cyklus:potřeby→ požadavky→ poptávka→ nabídka→ směna→ transakce→ trh→ potřeby- trh = soubor kupujících a prodávajících, kteří se podílejí na určitých transakcích- potřeba = určitý pocit nedostatku či strádání, potřeba se stává přáním tím, že je specifikována tak, aby ji bylo možné uspokojit- poptávka představuje přání získat z peníze produkt určité značky- nabídka je jakýkoliv produkt, který dokáže uspokojit nějakou potřebu- směna -aktem získávání žádaného produktu -podmínky: -musí existova...
|
|
0,5 |
0x |
|
Management a ekonomika podniku - Otázky k závěrečnému testu
Vypracované otázky49 s. / 3. roč. / pdf
1. Omezenost zdrojů a její důsledky. Užitek, mezní užitek, užitek a cena, poptávková funkce, rozbor poptávky.a) Omezenost zdrojů- zdroje jsou omezené (důchod, náklady), proto tlak na snižování zdrojů bude stále silnější - růst ceny zdrojů se přenese do ceny konečných výrobků a služeb - důsledkem omezení je nutnost stanovení přiměřené struktury nákladůb) Užitek (utilita)- vyjadřuje míru uspokojení spotřebitele při získání určitého statku (výrobku, služby)- je určen subjektivitou preferencí (různí...
|
|
2,0 |
1x |
|
Stručně vypracované otázky z okruhu Ekonomika a řízení výroby
Vypracované otázky24 s. / 3. roč. / docx
1. Základní pojmy• Mikroekonomie - analýza zabývající se chováním jednotlivých prvků ekonomiky (domácnosti, firmy,stát)• Makroekonomie - analýza zabývající se chováním ekonomiky jako celku (nezaměstnanost, produkt, důchod)• Koloběh statků a peněz v ekonomice - • Dělba práce - metoda organizace výroby, při níž se každý pracovník specializuje na jednu úzkou výrobní operaci - buď v rámci provozu, podniku, regionu, státu. Přirozená dělba práce = muž - žena, společenská dělba = pastevectví - zeměděls...
|
|
0,2 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky - Ekonomika a řízení výroby
Státnicové otázky98 s. / 3. roč. / docx
1. Základní pojmy - mikroekonomie a makroekonomie, koloběh statků a peněz v ekonomice, dělba práce, trh, průměrné a mezní veličiny, cena, užitek, externality.Ekonomie - společenská věda zkoumající hospodářské stránky života společnosti, jejím předmětem je rozhodování o využití vzácných zdrojů a způsoby rozdělování statku a služeb pro současnost X budoucnost. Opírá se jednotlivé ekonomické teorie (školy).Ekonomika - národní hospodářství, nebo jeho část, vědní disciplína, která zkoumá zvláštnosti ...
|
|
2,9 |
9x |
|
Zpracované okruhy z Marketingu ke zkoušce
Vypracované otázky43 s. / 3. roč. / doc
1. Základní pojmy - Trh - chování spotřebitelů a prodávajících, jeho vývoj, podstata a vývoj marketingu - podnikatelské filozofie, funkce marketingu ve firmě, celospolečenské koncepce. Marketingová koncepce - marketingové řízení, marketingový výzkum, marketingové prostředí, marketingový mix. Definice marketingu. Definice marketingu = proces plánování, realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotl...
|
|
2,2 |
4x |
|
Management turistických destinací - Praha
Seminární práce24 s. / 2. roč. / docx
1 Popis vybrané obce a jejího blízkého okolíPraha je hlavním městem a zároveň je i největším městem České republiky, která leží v samém srdci Evropy. Praha bývá také spojována s přívlastkem jako Praha matka měst či Praha stověžatá. Na základě údajů ČSÚ z roku 2012 se Praha rozkládá na území o velikosti 496 kilometrů čtverečních a má 1 246 780 obyvatel. Praha bývá také spojována s přívlastkem jako Praha matka měst či Praha stověžatá. Z geografického hlediska se Praha nachází téměř ve středu Čech ...
|
|
0,4 |
1x |
|
Vypracované zkouškové okruhy z Marketingu
Vypracované otázky28 s. / 3. roč. / doc
1. Základní pojmy - Trh - chování spotřebitelů a prodávajících, jeho vývoj, podstata a vývoj marketingu - podnikatelské filozofie, funkce marketingu ve firmě, celospolečenské koncepce. Marketingová koncepce - marketingové řízení, marketingový výzkum, marketingové prostředí, marketingový mix. Definice marketingu. Definice marketingu = proces plánování, realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotl...
|
|
0,9 |
1x |
|
Vypracované otázky z předmětu Ekonomika
Vypracované otázky36 s. / 3. roč. / docx
1. Základní pojmy - mikroekonomie a makroekonomie, koloběh statků a peněz v ekonomice, dělba práce, trh, průměrné a mezní veličiny, cena, užitek, externality.Mikroekonomie zkoumá chování jednotlivých subjektů, tedy zákazníků a výrobců. To souvisí s pojmy nabídka a poptávka. Každý výrobní subjekt má 3. základní problémy a to: co, jak a pro koho bude vyrábět. Makroekonomie se zabývá chováním celé ekonomiky, zejména z pohledu státu. Rozeznáváme dva druhy ekonomik: Tržní, kde o produkci rozhodují je...
|
|
2,4 |
1x |
|
Shrnutí kapitol z předmětu Marketing inovací
Poznámky13 s. / 3. roč. / docx
1. Kapitola: Tržní hospodářství, marketing a jeho úloha v podnikuShrnutí kapitoly • Marketing je v dnešním prostředí nutností. Mnoho lidí nechápe jeho podstatu a přestavuje si pod tímto pojmem umění prodat to, co bylo vyrobeno, případně reklamu. • V této kapitole byla vysvětlena podstata marketingové koncepce (marketingového směnného procesu). • Marketingová koncepce je založena na důrazné orientaci na zákazníka a jeho potřeby. • Klíčové kompetence marketingu, mimo již zmíněné potřeby, zahrnují ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový mix - McDonald's, s.r.o.
Seminární práce15 s. / 1. roč. / pdf
ÚvodJednou z nejdůležitějších potřeb člověka je potřeba fyziologická. Kromě potřeby dýchání či spánku, máme potřebu jíst a pít. Toho využili mnozí podnikatelé a založili si vlastní restaurace, aby uspokojili jak své potřeby, tak i ty naše. Doba ale postoupila dopředu, je uspěchaná, a lidé nemají na nic čas. A to je právě to, čeho využívají společnosti jako je McDonald´s. McDonald´s patří mezi tzv. „fast foody“, což znamená restaurace s rychlým občerstvením. Fast foody využívají času, který je pr...
|
|
0,6 |
10x |
|
Marketingový plán stavebního podniku
Bakalářská práce56 s. / 3. roč. / doc
Tématem bakalářské práce Marketingový plán konkrétního podniku je vytvoření efektivního marketingového plánu pro představení konkrétní stavební firmy na stávajících a nových trzích. Bakalářská práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingového plánu pro dosažení stanovených cílů. Bakalářská práce je složena ze tří částí. V první části je rozebrána teoretická podstata marketingového plánování. Druhá část popisuje tvorbu marketingového plánu. Ve třetí praktické části jsou aplikovány poznatky z t...
|
|
0,5 |
1x |
|
Studijní text - Základy marketingu
Studijní materiál78 s. / 2. roč. / pdf
Marketing a marketingové aktivity pronikly v posledních letech do činnosti prakticky všech organizací, institucí i celé společnosti. Z toho důvodu se stávají znalosti týkající se marketingu nezbytnými pro odborníky téměř ze všech oborů. Ukazuje se, že velká část studijních programů a oborů na nejrůznějších fakultách má ve svých curriculech zařazen předmět Marketing.Předkládaný studijní materiál Základy marketingu byl zpracován v rámci rozvojového projektu MŠMT Modulární skladba ekonomických disc...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketing - přednášky zimního semestra
Přednášky28 s. / 1. roč. / doc
1) PODSTATA A ROLE MARKETINGUMarketing: - koncepce jednotné výrobní a obchodní politiky- vychází z vývoje potřeb a požadavků trhu a zaměřuje se na její přeměnu ve specifickou poptávku, jejímž uspokojením se firma snaží docílit optimálního ekonomického efektu- je předem prodané zboží (např. Student Agency)- je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají, to co potřebují, prostřednictvím tvorby nabídky a směny hodnotných produktů (Philip Kotler)- firemní filosofie (slušnost...
|
|
0,3 |
0x |
|
Vypracované okruhy z předmětu Management turistických destinací
Vypracované otázky10 s. / 2. roč. / docx
1. OKRUH: definice pojmů z CR, turistická destinace, typy, definice, vymezení destinace, destinační management, specifika CRCestovní ruch: - činnost osob cestujících na přechodnou dobu do místa mimo její obvyklé prostředí, na dobu kratší než rok a hlavní účel cesty je jiný než výdělečná činnost.- činnost lidí spočívající v pohybu a pobytu v místech mimo místa jejich obvyklého pobytu po dobu kratší jednoho roku za účelem využití volného času, obchodu a jiného účeluNávštěvník je účastník cestovníh...
|
|
0,1 |
0x |
|
Studijní opora z Marketingu
Studijní materiál64 s. / 2. roč. / pdf
Držíte v ruce studijní materiál k předmětu Marketing, který vám bude sloužit v obou formách studia (denním i distančním) v rámci bakalářského studijního programu Management a ekonomika, obor Řízení a management průmyslového podniku a Personální management v průmyslových podnicích.Předmět Marketing si klade za cíl jednak seznámit studenty s podstatou marketingu, marketingovou koncepcí a filozofií, jednak je naučit používat marketingové postupy a nástroje při řízení organizací a institucí. Tematic...
|
|
1,0 |
1x |
|
Mezinárodní marketing společnosti McDonald's
Seminární práce17 s. / 2. roč. / docx
ÚvodK vypracování seminární práce na téma Mezinárodní marketing subjektu, jsme si zvolily společnost McDonald’s. Společnost McDonald’s je totiž společnost, která patří mezi jedny z nejznámějších mezinárodních společností ve světě, a v rámci České republiky ji můžeme zařadit mezi největší zaměstnavatele. Za zmínku také stojí fakt, že se jedná z větší části o společnost, která poskytuje hojně franšízy a v České republice drží prvenství jako společnost s největším počtem sítí restaurací u nás.
|
|
0,2 |
22x |
|
Marketingový mix - Ferrero
Seminární práce16 s. / 3. roč. / docx
1. ÚvodTato seminární práce je koncipována na téma „Marketingový mix vybraného podniku“. Jako podnik jsem zvolil společnost Ferrero, která se zabývá výrobou čokolád, mléčných produktů a dalších cukrářských výrobků.Jako produkt jsem si zvolil Nutellu, jejíž recept vznikl v roce 1940, avšak to byla ještě známá pod názvem „Pasta Gianduja“.Tento výrobek jsem si vybral, protože je světově oblíbený, a s chutí si ho dají i naši rodiče či prarodiče.2. CílJak jsem výše uvedl, tak seminární práce se týká ...
|
|
0,7 |
9x |
|
Marketingový plán - Stavební firma
Projekt39 s. / 4. roč. / pdf
S.O.K stavební, s.r.o. je dynamicky se rozvíjející organizace, která si vybudovala přední postavení mezi stavebními firmami v regionu.Nabízené služby:- Typy staveb: haly pro chov brojlerů, nosnic, prasat, skotu, bioplynové stanice, bytová výstavba, průmyslové stavby, ocelové konstrukce, betonové kruhové nádrže nově i prefabrikované konstrukce rodinných domů.- Dalšími činnostmi firmy jsou: projekty podporované EU, zateplování, stavby na Slovensku.- Společnost se dále také zabývá ocelovými konstru...
|
|
2,7 |
1x |
|
Zkouškové otázky z různých variant testů
Vypracované otázky9 s. / 5. roč. / docx
Testové otázky co už byly :- charakterizujte MIS v bance- integruje informace z parciálních informačních systémů, které používá komerční banka- tento systém poskytuje důležité informace manažerům bank na všech úrovních řízení; umožňuje jim efektivně řídit činnost komerční banky prostřednictvím finančních ukazatelů a působit na růst finanční výkonnosti banky- základní požadavky: komplexnost informací (obsahuje informace i z ostatních parciálních systémů), aktuálnost informací, spolehlivost inform...
|
|
0,3 |
5x |
|
Základy marketingu
Poznámky42 s. / 3. roč. / doc
DEFINICE MARKETINGUDefinic marketingu existuje celá řada, k nejznámějším a nejvýstižnějším z nich patří následující dvě:Z hlediska celospolečenského je marketing sociálním a manažerským procesem, jehož pomocí získávají lidé to, co buď potřebují, anebo po čem touží, a to na základě výroby komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze (Kotler, 1989).Podle definice Americké marketingové asociace (AMA) představuje marketing proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a dis...
|
|
0,4 |
0x |
|
Marketingový plán pro Moravostav Brno, a.s.
Diplomová práce81 s. / 5. roč. / pdf
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
|
|
0,8 |
0x |
|
Marketingový mix - Nástroje marketingového řízení - studijní opora
Skripta43 s. / 3. roč. / pdf
ÚvodCílem studia této části marketingové problematiky je naučit se nahlížet na činnost podniku a v souvislosti s tím i na jeho činnosti a funkce jako na nástroje marketingového řízení. Poté by mělo být již relativně snadné projít strukturou nástrojů s nimiž se student mnohdy seznámil již v managementu a podnikové ekonomice a nacházet mezi těmito nástroji vztahy a jejich společný tržní - marketingový rozměr. Smyslem je získat schopnost vnímání manažerské a ekonomické problematiky v tržním kontext...
|
|
0,5 |
1x |
|
Maloobchodní prodej společenských oděvů
Seminární práce11 s. / 2. roč. / doc
Po nedávno zveřejněné anketě v tisku která hledala odpověď na velmi jednoduchou otázku: jsou-li zákaznici spokojeni s poskytovanými druhy oděvů, je-li pokryta potřeba opravdu všech věkových vrstev. Z odpovědí bylo patrné že populace s nižším příjmem v domácnosti než 15 tis. měsíčně většinou sáhli po nekvalitních, ale cenově přijatelných náhražkách obleků či sak.Další skupina byla zařazena do středního přijmu v domácnosti tzn. od 15-30tis. měsíčně. Tato skupina pak sáhl po kvalitnějších materiále...
|
|
0,2 |
0x |
|
Starbucks - marketingový mix, SWOT analýza
Semestrální práce14 s. / 1. roč. / pptx
Základní charakteristika- Založena roku 1971 Gordonem Bowkerem, Jerrym Baldwinem a Zevem Sieglem v Seattlu- Název Starbucks podle románu Hermana Melvilla Bílá velryba- Dnes má více než 16 000 maloobchodních prodejen ve více než v 50 zemích světa- Současným prezidentem a generálním ředitelem společnosti je Howard Schultz- Ocenění “Most Ethical Company, European Coffee Industry” v roce 2009-2010 a mnoho dalších („Best Coffee“)Historie společnosti:- V roce 1982 si Howard Schultz uvědomuje obrovský ...
|
|
0,6 |
5x |
|
Marketing - poznámky
Poznámky51 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod do marketinguÚspěch v tržní ekonomice závisí na pružném reagování na situace, které vznikají na trhu a elektivním působení na vztahy mezi nabídkou a poptávkou s využitím marketignových metod a přístupů.Marketing - soubor činností, které zabezpečují výrobu a prodej zboží podle tržních podmínek.Současný marketing - dynamický integrovaný komplex funkcí, který umožňuje efektivně řešit problémy spojené s podnikáním na rozvinutém trhu.Vývoj trhů je působením vnitřních a vnějších faktorů, tak i...
|
|
0,3 |
1x |
|
Marketingové řízení - státnice
Státnicové otázky14 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika základních fází marketingového řízení - Popis obsahu jednotlivých fází.- Marketingový proces je členěn do 3 fází - plánování, realizace, kontrola- Další členění dle časového horizontu: strategické řízení, taktické a operativní řízení- Začátek - celková analýza situace, v níž se firma právě nalézá; firma analyzuje své trhy a prostředí, které ji obklopuje; musí určit silné a slabé stránky, marketingové aktivity a obchodní příležitosti, kterých by mohla nejlépe využít; Fáze pláno...
|
|
0,7 |
1x |
|
Kompletní přednášky z předmětu Marketingové řízení
Přednášky70 s. / 4. roč. / rar
Marketing:- Proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotlivců a organizacíTrh - Éra- Přežitío historicky nejdelší období - směnao zákazník je samozásobitel, co si vyrobí, to spotřebujeo trh není- náhodná směna-tržiště (lidé se domluví k výměně zboží, bez směnného ekvivalentu))-vznik směnného ekvivalentu- zboží, podle kterého se směňuje- vznik peněz- Produktivnío Počátkem indust...
|
|
4,0 |
0x |
|
Vypracované otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Specializační předmět Obchod a marketing
Státnicové otázky82 s. / 5. roč. / docx
1. Logistický systém, jeho hlavní cíl a orientace se zaměřením především na:- co představuje a co zabezpečuje logistický systém,- jak lze definovat logistický multisystém a jak se tento vymezuje,- co je hlavním cílem logistického systému a jaký je jeho význam pro řízení podniku.OBECNÁ DEFINICE LOGISTIKY- vědní obor, který se zabývá fyzickými toky zboží či jiných druhů, služeb, zejména služeb dopravních a info. toky v písemné nebo i ústní podoběPožadavek je být co nejpružnější a hospodárný.• mezi...
|
|
0,5 |
2x |
|
Zhodnocení konkurenceschopnosti malého podniku v moravskoslezském regionu
Diplomová práce131 s. / 5. roč. / pdf
Současný svět je charakterizován jako globální, turbulentní a chaotický. Globální svět je více propojený, přináší nové možnosti, nové příležitosti, nové technologie a nová ohrožení. Globalizace změnila svět a změnila podmínky na jednotlivých trzích. Chtějí-li firmy v tomto světě obstát, musí změnit své myšlení a chování. Zásady a dlouhodobá paradigmata, která platila v minulosti, nejsou již mnohdy v dnešních podmínkách zcela aktuální. Mění se a narůstají nároky firem na jejich udržení se na trhu...
|
|
4,0 |
0x |
|
Studie proveditelnosti (Feasibility Study) - metodická příručka
Skripta43 s. / 5. roč. / pdf
Vážení čtenáři, vážení žadatelé, dostává se Vám do rukou metodická příručka pro zpracování STUDIE PROVEDITELNOSTI. Autoři si kladou za cíl seznámit Vás se strukturou této povinné přílohy k žádosti o finanční pomoc ze Společného regionálního operačního programu (SROP). Vzhledem k tomu, že studie proveditelnosti slouží nejen k posouzení realizovatelnosti projektu a z hlediska finančního též k zhodnocení efektivnosti využití potenciálně vložených prostředků, tedy ověření smysluplnosti projektu, ale...
|
|
0,4 |
1x |
|
Vypracované otázky - Ekonomika, marketing, management
Vypracované otázky44 s. / 3. roč. / docx
1. DEFINICE MARKETINGUDefinic marketingu existuje celá řada, k nejznámějším a nejvýstižnějším z nich patří následující dvě:Z hlediska celospolečenského je marketing sociálním a manažerským procesem, jehož pomocí získávají lidé to, co buď potřebují, anebo po čem touží, a to na základě výroby komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze (Kotler, 1989).Podle definice Americké marketingové asociace (AMA) představuje marketing proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a ...
|
|
0,1 |
1x |
|
Vypracované zkušební okruhy k bakalářské zkoušce (státnice) z Podnikání a managementu
Státnicové otázky111 s. / 3. roč. / doc
1a.Podnik jako nezbytný systém podnikání Co je to podnik- celek podnikatelské činnosti, provozovaný v rámci jednoho podnik. subjektu.- soubor hmotných, osobních a nehmotných složek podnikání, náleží k němu věci, práva a jiné majetkové hodnoty patřící podnikateli a sloužící k provozování podniku nebo vzhledem ke své povaze mají k tomuto účelu sloužit.- jako celek disponuje podnik svojí hodnotou - vzniká na základě ocenění všech složek- určitý celek podnikatelské činnosti, provozované v rámci jedn...
|
|
0,9 |
2x |
|
Vypracované tématické okruhy pro bakalářskou státní zkoušku - Marketing, obchod a služby v cestovním ruchu
Státnicové otázky120 s. / 3. roč. / rar
MARKETING SLUŽEBvýznam služeb v národním hospodářství,klasifikace služeb,specifické vlastnosti služeb,úloha marketingu v odvětví služeb,marketingový mix ve službách,specifika služeb v cestovním ruchuMARKETING SLUŽEBMarketing služeb představuje výchozí základnu pro rozvoj teorie a praxe marketingu cestovního ruchu. Společným znakem marketingového řízení je používání rozšířeného marketingového mixu.- vedle obecných vlastností služeb mají služby v cestovním ruchu další charakteristické rysy, kterým...
|
|
6,2 |
0x |
|
Vypracované testové varianty z předmětu Marketing
Vypracované otázky11 s. / 3. roč. / docx
1. M koncepce je? CÍLE SOUSTŘEDĚNÍ SE NA TRH, ZÁKAZNÍKY, KOORDINACI, ZISK JAKO HLAVNÍ CÍL VEŠKERÉ ČINNOSTI2. Namalovat makro prostředí 3. Schéma B matice má 4 kvadranty: DOJNÉ KRÁVY, HVĚZDY, OTAZNÍKY, PSY4. Základní subjekty trhu - DOMÁCNOSTI, FIRMY, STÁT5. Metody extrapolace časových řad - JAK TO BYLO DOSUD - BUDE SE DRŽET I NADÁLE6. Inovace je změna MALÁ VĚTŠÍ A ZÁSADNÍ7. Přímá distribuční cesta - VÝROBCE DODÁVÁ ZÁKAZNÍKOVY BEZ PROSTŘEDNÍKA.8. Je pravda? M výzkum je získání informací pro nějak...
|
|
0,5 |
0x |
|