Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vypracované testové varianty z předmětu Marketing

«»
Přípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stažené
0 x
Velikost
0,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
11005
Poslední úprava
16.10.2017
Zobrazeno
699 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. M koncepce je? CÍLE SOUSTŘEDĚNÍ SE NA TRH, ZÁKAZNÍKY, KOORDINACI, ZISK JAKO HLAVNÍ CÍL VEŠKERÉ ČINNOSTI
2. Namalovat makro prostředí
3. Schéma B matice má 4 kvadranty: DOJNÉ KRÁVY, HVĚZDY, OTAZNÍKY, PSY
4. Základní subjekty trhu - DOMÁCNOSTI, FIRMY, STÁT
5. Metody extrapolace časových řad - JAK TO BYLO DOSUD - BUDE SE DRŽET I NADÁLE
6. Inovace je změna MALÁ VĚTŠÍ A ZÁSADNÍ
7. Přímá distribuční cesta - VÝROBCE DODÁVÁ ZÁKAZNÍKOVY BEZ PROSTŘEDNÍKA.
8. Je pravda? M výzkum je získání informací pro nějaký problém - ANO JE TO DEFINICE
9. Faktory působící na zákazníka - KULTURA, SOCIÁLNÍ, PSYCHOLOGIE
10. Sortiment - ZNAČKOVÉ (HLUBOKÝ (VŠE CO SE TÝKÁ JÍZDNÍCH KOL), ŠIROKÝ (JENOM KOLA, ALE HODNĚ), KOMBINACE (HODNĚ KOL I HODNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ))
11. Trh organizovaných zákazníků - TI, KTEŘÍ PODNIKAJÍ (VÝROBCI ZBOŽÍ A POSKYTOVATELÉ SLUŽEB, OBCHODNÍCI (VELKOOBCHOD, MALOOBCHOD), STÁTNÍ SPRÁVA (STÁTNÍ, KRAJSKÉ, MĚSTSKÉ, OBECNÍ))
12. Jmenujte způsoby realize internacionálního (45-75, DVA ROPNÉ ŠOKY, 90 LETA - EU)
13. Kontrola M výsledků - PLNĚNÍ M CÍLŮ A PLÁNŮ (JESTLI PLNÍME PLÁNY NEBO NE)
14. Je pravda, že cílem analýzy zákazníků je jak se vyvyjí jejich počet a struktura - ANO
15. Paretovo pravidlo - ZÁKAZNÍKŮ 20% A TRŽEB 80%
16. Mezi tri typy interakcí patří - trojúhelník - ZÁAZNÍK DE K POSKYTOVATELI, POSKYTOVATEL JDE K ZÁKAZNÍKOVI, TRANSAKCE MŮŽE PROBÍHAT NA DÁLKU
17. Mezi 4 hlavní vlastnosti služeb nepatří - NEPROMĚNLIVOST
18. Veškěré procesy můžeme rozdelit na procesy POSKYTOVACÍ A ROZHODOVACÍ
19. Kooperační a akviziční teorie - RYCHLOST PŘENESENÍ, JE TO PRAVDA (KOMU TO TRVÁ TOMU KONKURENCE UTEČE)

Klíčová slova:

extrapolace

paretovo pravidlo

franchising

realizace

kupní role

marketingový mix

kvalita služeb



Obsah:
  • Varianta 1
    Varianta 2
    Varianta 3
    Varianta 4
    Varianta 5
    Varianta 6
    Varianta 7
    Varianta 8