Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vypracované otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Specializační předmět Obchod a marketing

«»
Přípona
.docx
Typ
státnicové otázky
Stažené
2 x
Velikost
0,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
10234
Poslední úprava
09.05.2017
Zobrazeno
1 116 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Logistický systém, jeho hlavní cíl a orientace se zaměřením především na:
- co představuje a co zabezpečuje logistický systém,
- jak lze definovat logistický multisystém a jak se tento vymezuje,
- co je hlavním cílem logistického systému a jaký je jeho význam pro řízení podniku.


OBECNÁ DEFINICE LOGISTIKY
- vědní obor, který se zabývá fyzickými toky zboží či jiných druhů, služeb, zejména služeb dopravních a info. toky v písemné nebo i ústní podobě
Požadavek je být co nejpružnější a hospodárný.
• mezi toky v logistice patří toky zboží, služeb, peněz, informací
• organizace, plánování, řízení a výkon toků zboží vývojem a nákupem počínaje, výrobou a distribucí
• podle objednávky finálního zákazníka konče tak, aby byly splněny všechny požadavky trhu při min. N a min. kapitálových výdajích
• podle British Institute of Logistic - je rozmístění zdrojů v čase, je strateg.řízení celého dod. Řetězce

- zajišťuje aby bylo:
* správné zboží
* ve správném čase
* ve správném množství
* ve správné kvalitě
* na správném místě a
* se správnými náklady

Klíčová slova:

logistický systém

klíčoví zákazníci

obchod

druhy rizik

marketingový mix

výzkum trhu

firemní nákup

mediální prostředí



Obsah:
  • 1. Logistický systém, jeho hlavní cíl a orientace se zaměřením především na:
    2. Logistika, její funkce a hlavní cíle v rámci řízení podniku se zaměřením především na:
    3. Logistický řetězec a integrovaný logistický řetězec, cíle se zaměřením především na:
    4. Moderní logistické technologie, pojem, členění a jejich aplikace s vysvětlením:
    5. Logistika v ZO, dodací parity, zvyklosti a rizika, Incoterms 2010 se zaměřením především na:
    6. Poskytovatelé logistických služeb s uvedením:
    7. Logistika výrobního procesu, cíl se zaměřením především na:
    8. Lobbing jako legální a legitimní forma zájmového zprostředkování a ovlivňování se zaměřením především na:
    9. Lobbistický projekt a jeho příprava se zaměřením především na :
    10. Informační a komunikační technologie a jejich vliv na rozvoj moderního marketingu ve firmě se zaměřením především na:
    11. Klíčoví zákazníci - jejich význam pro podnik a péče o ně, strategie pro zvýšení obchodu s klíčovým zákazníkem se zaměřením především na:
    12. Organizace obchodu (a obchodní činnosti) uvnitř podniku a reporting se zaměřením především na:
    13. Obchodní plán podniku a význam plánování se zaměřením především na:
    14. Obchodní dokumentace pro řízení obchodních případů, náležitosti kupní smlouvy a řešení obchodních sporů se zaměřením především na:
    15. Obchodní pohledávky a jejich řízení se zaměřením především na:
    16. Platební podmínky jako součást cenotvorby se zaměřením především na:
    17. Obchod a jeho organizace z hlediska efektivity působení na trhu se zaměřením především na:
    18. Význam a kroky přípravy obchodního jednání pro jeho úspěch se zaměřením především na:
    19. Formy expanze a fungování na zahraničních trzích se zaměřením především na:
    20. Marketingový mix na zahraničních trzích se zaměřením především na:
    21. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání se zaměřením především na:
    22. Druhy rizik v mezinárodních obchodních vztazích, možnosti jejich omezení se zaměřením především na:
    23. Mezinárodní marketingové aktivity, jejich cíle, specifika, marketingový plán se zaměřením především na:
    24. Vývoj a význam světového obchodu, jeho trendy, specifika, vliv globalizace na příležitosti a hrozby zahraničního obchodu se zaměřením především na:
    25. Význam inovativního marketingu se zaměřením především na:
    26. Řízení firemního nákupu se zaměřením především na:
    27. Mezinárodní marketingový výzkum trhu, role informací pro řízení zahraničního obchodu se zaměřením především na:
    28. Strategie marketingových a komunikačních kampaní se zaměřením především na :
    29. Efektivnost nástrojů marketingové komunikace se zaměřením především na :
    30. Mediální prostředí a marketingové plánování se zaměřením především na: