Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Maloobchodní prodej společenských oděvů

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
8372
Poslední úprava
19.07.2016
Zobrazeno
868 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Po nedávno zveřejněné anketě v tisku která hledala odpověď na velmi jednoduchou otázku: jsou-li zákaznici spokojeni s poskytovanými druhy oděvů, je-li pokryta potřeba opravdu všech věkových vrstev.

Z odpovědí bylo patrné že populace s nižším příjmem v domácnosti než 15 tis. měsíčně většinou sáhli po nekvalitních, ale cenově přijatelných náhražkách obleků či sak.Další skupina byla zařazena do středního přijmu v domácnosti tzn. od 15-30tis. měsíčně. Tato skupina pak sáhl po kvalitnějších materiálech, střihu ale také se to nepříznivě otisklo na ceně a to jejím zvýšením. Poslední skupina obyvatelstva měla dostatečné finanční zázemí a proto se to i projevilo na kvalitě, ceně i materiálech.

Dále korespondenti byli rozděleni do věkových skupin a to na studenti,střední věk a starší. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že mladší nelpí na starých tradicích a etiketě, proto jsou odvážnější ve svých módních kreacích. Tudíž je patrné že mladší generace má větší sortiment a pestřejší spektrum výběru. Dále u střední generace vyplynula jejich do jisté míry svázanost na pracovišti a odstup vůči novým módním trendům. Proto tuto supinu vidíme ve firmě jako cílovou a z většiny naší výroby se na ni zaměřujeme.

Pro zjištění všech těchto okolností jsme se rozhodli právě pro tento sortiment a také ještě z jednoho důvodu: je jím solventnost zákazníků, neboť kdo potřebuje reprezentovat má většinou peníze.

Klíčová slova:

marketingový mix

produkt

cena

místo

propagace

personál

dodavatelé



Obsah:
  • Úvod 3
    Teoretické aspekty marketingového mixu 3
    Produkt (produkt) 4
    Cena (price) 5
    Místo (place) 6
    Propagace (promotion) 6
    Praktická část 8
    Produkt 8
    Cena 9
    Místo 9
    Propagace 10
    Personál 10
    Dodavatelé 10
    Literatura : 11