Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Kompletní přednášky z předmětu Marketingové řízení

«»
Přípona
.rar
Typ
přednášky
Stažené
0 x
Velikost
4,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
11703
Poslední úprava
12.03.2018
Zobrazeno
692 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing:
- Proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotlivců a organizací

Trh - Éra
- Přežití
o historicky nejdelší období - směna
o zákazník je samozásobitel, co si vyrobí, to spotřebuje
o trh není- náhodná směna-tržiště (lidé se domluví k výměně zboží, bez směnného ekvivalentu))-vznik směnného ekvivalentu- zboží, podle kterého se směňuje- vznik peněz
- Produktivní
o Počátkem industriální revoluce- parní stroj, pásová výroba- větší množství produktů
o Společnost se diferencuje-chudina, střední vrstva, nejvyšší vrstva
o výroba je koncentrovaná do určitých závodů
o zaměřují se na určitou výrobu, zboží je dostupnější
o poptávka převyšuje nabídku, využití strojů
o začíná být důležitý obchod, který se začíná vyvažovat produkci
o hlavní aktér - výrobce
- Spotřebitelská
o V 50. letech
o Zlom v tom, co se děje na trhu- hlavní slovo má zákazník, spotřebitel
o Nasycenost trhu
o Nabídka se vyrovnává v poptávkou
o Hlavní aktér - Spotřebitel
o Výrobce, který dokáže najít svého spotřebitele je schopen dlouhodobě přežít
o Motorem trhu je konkurence
o Trh se nazývá - moderní trh

• Hodnotové- z Ameriky

Klíčová slova:

marketingové řízení

výzkum

cestovní ruch

marketing služeb

marketingový mix



Obsah:
  • 13 přednášek