Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingový mix - Nástroje marketingového řízení - studijní opora

«»
Přípona
.pdf
Typ
skripta
Stažené
1 x
Velikost
0,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
11852
Poslední úprava
03.04.2018
Zobrazeno
912 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Cílem studia této části marketingové problematiky je naučit se nahlížet na činnost podniku a v souvislosti s tím i na jeho činnosti a funkce jako na nástroje marketingového řízení. Poté by mělo být již relativně snadné projít strukturou nástrojů s nimiž se student mnohdy seznámil již v managementu a podnikové ekonomice a nacházet mezi těmito nástroji vztahy a jejich společný tržní - marketingový rozměr. Smyslem je získat schopnost vnímání manažerské a ekonomické problematiky v tržním kontextu a přenášet ji do marketingového řídícího procesu - analýz, plánování, realizace i kontroly.
Struktura
Struktura opory je dána tradičním a v odborné literatuře nejčastěji používaným pohledem na strukturaci nástrojů marketingového řízení výrobního nebo obchodního podniku. Je samozřejmě více možností, jak bude uvedeno dále, ale z důvodů veskrze praktických bude struktura následující:
• Obecná charakteristika marketingového mixu
• Výrobkový mix
• Cenový mix
• Distribuční mix
• Komunikační mix

Klíčová slova:

marketingový mix

výrobkový mix

distribuční mix

výrobková inovace

inovovaný výrobek



Obsah:
  • Obecná charakteristika marketingového mixu
    Výrobkový mix
    Distribuční mix