Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Starbucks - marketingový mix, SWOT analýza

«»
Přípona
.pptx
Typ
semestrální práce
Stažené
5 x
Velikost
0,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
5795
Poslední úprava
25.05.2015
Zobrazeno
1 362 x
Autor:
petr.cerny
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základní charakteristika

- Založena roku 1971 Gordonem Bowkerem, Jerrym Baldwinem a Zevem Sieglem v Seattlu
- Název Starbucks podle románu Hermana Melvilla Bílá velryba
- Dnes má více než 16 000 maloobchodních prodejen ve více než v 50 zemích světa
- Současným prezidentem a generálním ředitelem společnosti je Howard Schultz
- Ocenění “Most Ethical Company, European Coffee Industry” v roce 2009-2010 a mnoho dalších („Best Coffee“)

Historie společnosti:

- V roce 1982 si Howard Schultz uvědomuje obrovský potenciál společnosti
- V 90. letech 20. století Starbucks expanduje mimo Seattle
- V prvním desetiletí 21. století fenomén Starbucks pokačuje

Klíčová slova:

starbucks

coffee

marketing

swot

promotion

placement



Obsah:
  • Základní charakteristika
    Historie společnosti:
    Starbucks coffee v české republice
    Marketingový mix - 4p-
    Product
    Price
    Place
    Promotion
    Swot analýza
    Zdroje: