Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingový výzkum faktorů rozhodujících při výběru železničního dopravce na trase Ostrava - Praha

«»
Přípona
.doc
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
10901
Poslední úprava
02.10.2017
Zobrazeno
639 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zhodnocení výzkumu

Cílem našeho výzkumu bylo oslovení mladých lidí (studentů) a zjištění, jaké jsou jejich zkušenosti s cestováním na trase Ostrava - Praha určováním kritérií, které jsou pro ně osobně podstatné, a které nikoliv. Z toho důvodu, že se pohybujeme okolo těchto mladých lidí, rozhodli jsme se dotazník rozdat po svém okolí, tudíž jeho návratnost byla stoprocentní a z šedesáti dotazníků se nám všech šedesát vrátilo. Jako první otázku jsme zvolili vylučovací možnost a to je ta, jestli vlakem na této trase za poslední rok cestovali. Dvacet procent našich respondentů za poslední rok tuto cestu neabsolvovalo (viz Obr. 1).

Klíčová slova:

marketing

výzkum

železniční dopravce

Ostrava

Praha

trasa

cestující



Obsah:
  • Zhodnocení výzkumu
    Využití železniční dopravy respondenty
    Rozhodující kritéria při výběru železničního dopravce