Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing sportu ke zkoušce z předmětu Sportovní management

«»
Přípona
.docx
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
13079
Poslední úprava
03.12.2018
Zobrazeno
881 x
Autor:
winnetou
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Marketing je v posledních deseti letech významnou součástí sportu a pomáhá vytvářet finanční a materiální zdroje pro činnosti sportovců, sportovních týmů, sportovních soutěží, ale i sportovních organizací jako jsou sportovní svazy, kluby a tělovýchovné jednoty. Marketing tak tyto zmíněné organizace zařazují do svých programů a vytvářejí si specializované úseky pro tuto činnost anebo si specializované organizace najímají.

Cíle kapitoly
Seznámit se:
• se základním přehledem problematiky sportovní reklamy a sponzorování ve sportu
• se sportovní reklamou založenou na využití médií v oblasti sportu jako jsou dresy, mantinely sportovišť, výsledkové ukazatelé, nářadí a náčiní apod.
• s novými možnostmi komunikace s diváky přítomnými na sportovištích, ale i s diváky u televizních obrazovek
• s širší možnosti obchodování sportovních organizací s firmami
• s nabídkou jednotlivých forem sponzorování a jejich kombinaci

Klíčová slova:

reklama

sponzorování

marketing

sportovní služby

kvalita služeb

loajalita



Obsah:
  • Kapitola 1 Reklama a sponzorování ve sportu
    1.1 Uplatnění marketingu ve sportu
    1.2 Prodej reklamy ve sportu
    1.3 Sponzorování ve sportu
    1.3.1 Druhy sponzorování podle sponzorovaného objektu
    1.4 Ucelené koncepty sportovního marketingu
    Kapitola 2 Marketing sportovních služeb
    2.1 Charakteristika sektoru služeb
    2.2 Sportovní služby
    2.3 Klasifikace tělovýchovných a sportovních služeb
    2.3.1 Druh a rozsah zapojení zaměstnance
    2.3.2 Motivy zákazníka k účasti na sportu
    2.3.3 Typy sportovních a tělovýchovných služeb
    2.4 Marketingové strategie poskytovatele sportovních služeb
    2.4.1 Faktory pro úspěšné podnikání v oblasti služeb
    2.4.2 Marketingový mix ve sportu
    2.5 Kvalita služeb, spokojenost zákazníka a loajalita zákazníka v odvětví sportovních služeb
    2.5.1 Kvalita služeb
    2.5.2 Měření kvality služeb
    2.5.3 Spokojenost zákazníka
    2.5.4 Loajalita zákazníka
    2.5.5 Kvalita služby, spokojenost, a loajalita zákazníka v odvětví sportovních služeb
    2.6 Marketingový výzkum ve sportovních službách
    2.6.1 Metodika marketingového výzkumu
    2.6.2 Typy marketingových výzkumů používaných ve sportu
    2.6.3 Nejčastější problémy marketingového výzkumu ve sportu