Výpisky ke zkoušce - Marketingové řízení
		
		
		
		Popis:
		1.Analýza ABC - výpočet
• analýza ABC poskytuje klasifikaci ekonomických subjektů (zákazníci, dodavatelé, obchodní zástupci, zaměstnanci) podle míry jejich příspěvku k celkovému výsledku 
• výchozím bodem využití této metody je seřazení těchto ekonomických subjektů podle míry příspěvku od subjektu s největším přínosem až po subjekt s nejmenším přínosem 
• aplikací kumulativního podílu těchto subjektů na celkovém výsledku je možné získat koncentrační křivku, jejíž stupeň zakřivení udává míru podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku 
• čím vyšší je stupeň zakřivení koncentrační křivky, tím větší je míra podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku a naopak 
• v posledním kroku jsou ekonomické subjekty rozděleny do tří skupin A, B a C podle míry jejich příspěvku 
• subjekty ve skupině A se na celkovém výsledku podílejí nadprůměrně a proto je jim třeba věnovat nadprůměrnou pozornost, subjekty ve skupině B se na celkovém výsledku podílejí průměrně a proto je jim třeba věnovat průměrnou pozornost, subjekty ve skupině C se na celkovém výsledku podílejí podprůměrně a proto je vhodné uvažovat o ukončení vztahu s těmito subjekty
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  analýza
		  		  marketingové řízení
		  		  zakázkový marketing
		  		  mediální trh
		  		  analýza zákazníka
		  		  elementy výrobku
		  		  cyklus výrobku
		  		  konverze
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1.Analýza ABC - výpočet
 2. Portfoliová analýza BCG
 3.Interní analýza zakázkového marketingu - výpočet
 4. SWOT analýza a konfrontační matice
 5. Analýza ziskovosti, VKP a CKP
 6.Tvorba marketingového rozpočtu
 7.Analýza produktivity (model D.C.Little)
 8. Analýza trhu a segmentace (relevantní trh, primární a sekundární poptávky, specifika trhu)
 9. a 10. Měření trhu- absolutní a relativní ukazatelé trhu - výpočet
 11. Měření mediálního trhu - TV, rozhlas, tisk, internet
 12. Analýza konkurence - struktura konkurenčního pole
 13. Analýza konkurenceschopnosti - definice intenzity konkurenčního pole
 14. Analýza konkurence - identifikace zdrojů konkurenční výhody
 15. Analýza zákazníka - model černé skříňky
 16. Sekvenční model nákupního procesu
 17. Kvantitativní analýza výrobků dlouhodobé spotřeby
 18. Kvalitativní analýza výrobků krátkodobé spotřeby
 19. Model konverze
 20. Elementy výrobku
 21. Typy nových výrobků
 22. Životní cyklus výrobku
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.