Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Case study - Marketingový audit společnosti a návrh inovace

«»
Přípona
.pdf
Typ
studijní materiál
Stažené
2 x
Velikost
1,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
13182
Poslední úprava
28.12.2018
Zobrazeno
808 x
Autor:
winnetou
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kdo jsme?
Jsme tradiční pánské kadeřnictví a holičství. Staráme se o vzhled našich zákazníků více než jeden rok a naši provozovnu naleznete v centru Prahy na Karlově náměstí. O zákazníky se zde starají až 4 barbeři, kteří jsou ochotni poskytnout ty nejlepší služby, které nabízíme. Snažíme se pro každého zákazníka udělat maximum. A všichni zaměstnanci se ztotožňují s naším sloganem:
P&J Barbershop: Místo, kde elegance získává podobu.
Hlavním předmětem podnikání je poskytování holičských a kadeřnických služeb. Z tohoto důvodu je potřeba zřídit ohlašovací živnost řemeslnou. Vedlejším předmětem podnikání bude prodej pánské kosmetiky, k čemuž je také potřeba získat živnostenské oprávnění. V tomto případě se jedná o volnou živnost (velkoobchod a maloobchod), kde je potřeba splňovat pouze všeobecné podmínky pro provozování živnosti.

Klíčová slova:

marketing

audit společnosti

inovace

DNA

služby

hodnoty

ceny



Obsah:
  • Kdo jsme?
    DNA, vize, mise
    Naše služby a jejich ceny
    Organizační struktura
    Makroprostředí
    Porterův model pěti sil
    SWOT analýza
    Strategie SWOT
    STP
    Marketingová strategie podle Kotlera
    Distribuční mix a podpora prodeje
    Cenová politika
    Produkt
    Životní cyklus produktu