Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategie firmy Josef Haas - J&J

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3823
Poslední úprava
21.07.2014
Zobrazeno
1 259 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Představení organizace

Název firmy: Josef Haas - J&J
Sídlo: Dukelská 1255/61
571 01 Moravská Třebová
Provoz: J.K. Tyla 10
571 01 Moravská Třebová
Tel./fax: 461 310 36
IČO: 474 86 392
DIČ: CZ7208313684

Firma Josef Haas - J&J byla založena Josefem Haasem v roce 1996 v Moravské Třebové. Předmětem činnosti firmy je autodoprava v oblasti přepravy zboží, kterou prováděl zpočátku sám majitel firmy. Postupným rozvojem automobilového parku se firma od prvního nákladního automobilu vypracovala až k dnešním 10 nákladním vozidlům. Tato rozšíření vyžadovala přijetí dalších zaměstnanců a také najmutí externí účetní. Od roku 2000 byla do firmy přijata odborná asistentka, která má na starosti evidenci přepravy a veškerou činnost s ní související.

Předmět činnosti
Firma se zabývá:
vnitrostátní a mezinárodní silniční nákladní motorovou dopravou,
zajišťováním kompletních firemních rozvozů,
expresní přepravou.

Původní záměr majitele firmy bylo dosažení maximálního zisku. V praxi se však ukázalo, že jestliže chce udržet kvalitní a prosperující firmu mezi dravou konkurencí v neustále se měnícím prostředí, je třeba ji věnovat více času i úsilí.

Firma si postupem času vydobyla dobré jméno díky své spolehlivosti, rychlostí prováděných zakázek a kvalitě. To potvrzují i reference již uspokojených zákazníků:

Firma REHAU Moravská Třebová - patří mezi jedny z nejvýznamnějších dodavatelů pro automobilový průmysl,
Společnost Roltechnik patří k prvním společnostem v regionu Východní Evropy v oblasti výroby sprchových koutů a sanitárních zařízení.
Společnost REHAU AG+Co což je dnes jedna z nejvýznamnějších firem v Bavorsku.

Klíčová slova:

organizace

prostředí

analýza

swot

likvidita

rentabilita

zadluženost

finance



Obsah:
  • 1. Představení organizace
    Historie podniku
    Předmět činnosti
    Reference
    Poslání
    Vize
    Cíle
    Filozofie firmy
    2. Analýza současného stavu
    2.1 Analýza makroprostředí
    SLEPT analýza
    Vývoj: HDP
    Inflace
    Nezaměstnanosti
    Kurzu koruny vůči dolaru a euru
    Průměrná nominální mzda
    2.2 Analýza Mezoprostředí
    Porterova analýza konkurenčních sil
    2.3 Interní analýza
    SWOT analýza
    2.4 Finanční analýza
    Ukazatel likvidity
    Ukazatel rentability
    Ukazatel zadluženosti
    3. Návrhy strategií
    3.1. I.strategie
    3.2. II.strategie
    3.3. III.strategie
    4. Závěr

Zdroje:
  • LEDNICKÝ, V. Strategický management. 1. vyd. Ostrava: Akademie Jana Amose Komenského, 2000. 179 s. ISBN 80-7048-019-X.
  • SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 455 s. ISBN 80-7169-211-5.
  • BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
  • JANOK, M. Základy finančnej analýzy firmy. 1. vyd. Bratislava: Konzult, 1997. 110 s. ISBN 80-967295-5-1
  • VOSOBA, P. Řízení firemních financí. 1.vyd. Praha: Ekopress, 1998. 211 s. ISBN 80-86119-05-X
  • http://www.czso.cz
  • http://www.finance.cz
  • http://www.euroskop.cz