Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategický management - Školící počítačová střediska AutoCont CZ, a.s.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
3828
Poslední úprava
21.07.2014
Zobrazeno
1 133 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jazyková agentura HEAVEN
Sídlo: AutoCont CZ, a.s., Nemocniční 12, 702 00 Ostrava 1
Vznik: 1994



Agentura HEAVEN je mladou začínající firmou působící na území Prahy. Byla založena za účelem pokrytí mezer na trhu v této oblasti.
Produktem této firmy je poskytování jazykových služeb. Jedná se o jazykové kurzy v mateřských a základních školách ( prvního stupně ), dále individuální výuka dětí i dospělých, kurzy ve firmách a překladatelské služby. Agentura zprostředkovává nabídku uvedených služeb v několika světových jazycích. Zejména v angličtině, němčině, francouzštině, ruštině a mnoha dalších slovanských i orientálních jazycích.
Konkurenční předností jsou nižší ceny, originální způsob výuky a pružná reakce na požadavky zákazníka.

POSLÁNÍ FIRMY:

Misí jazykové agentury je poskytování služeb nabízející zdokonalování jazykových znalostí obyvatel pražského okresu počínaje malými dětmi v mateřských školách až po dospělé. Dále kvalifikované překlady ze všech oblastí.


- Zákazník

Služba je nabízena široké veřejnosti bez ohledu na věk či úroveň znalostí jedince.
Limitujícím faktorem mohou být finanční prostředky klientů, ale i tuto nedostupnost
se snaží firma minimalizovat individuálním přístupem.

- Upozornění na výrobek

Jazyková agentura HEAVEN se snaží upozornit na své produkty následujícími způsoby :
- 50 % sleva kurzovného při každé desáté hodině výuky u dospělých
pořádání zimních, velikonočních i letních táborů
vánoční besídky

- Trhy

Agentura působí jak na spotřebitelském tak na institucionálním trhu.
Působení na spotřebitelském trhu zahrnuje výuku ve firmách, domácnostech a
překladatelské služby.
Institucionální trh reprezentuje výuka v mateřských a základních školách.

Klíčová slova:

poslání

vize

makroprostředí

mikroprostředí

likvidita

ziskovost

aktivita

kapitál

strategie



Obsah:
  • Poslání firmy:
    VIZe firmy
    Cíle firmy
    Makroprostředí
    Mikroprostředí
    Ukazatele ziskovosti
    Ukazatele likvidity
    Ukazatel kapitálové přiměřenosti
    Ukazatele aktivity
    Strategie
    Závěr