Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategický management - Analýza strategie firmy PROSTORP MCHZ, a.s.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
3829
Poslední úprava
21.07.2014
Zobrazeno
1 121 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

Vybrali jsme si podnik Perstorp Moravskoslezské chemické závody akciová společnost, jelikož byla ochotna poskytnout nám informace o svém hospodaření.
Navíc tato firma má vztah k regionu severní Moravy, tedy k regionu, kde studujeme a rovněž i žijeme.

Cílem naší práce je podat základní informace o firmě Perstorp MCHZ a.s. a postihnout její strategické cíle a zhodnotit hospodářskou činnost podniku.

1.ÚDAJE O SPOLEČNOSTI

1.1 Obecné údaje o společnosti

Název společnosti: Perstorp Moravsko - chemické závody akciová společnost
Sídlo společnosti: ul. Chemická 1, Ostrava - Mariánské Hory , PSČ 70903

Právní forma : akciová společnost

Datu vzniku společnosti: 11.6. 1996

1.2 Předmět podnikání
Perstorp MCHZ, akciová společnost se sídlem v Ostravě-Mariánských Horách, ulice Chemická 1, 709 03, IČO 25 35 13 71, vznikla dne 11.6.1996 jako obchodně marketingové joint-venture zabývající se nákupem a prodejem chemických výrobků - fenolických lisovacích hmot a syntetických pryskyřic . Zakladateli společnosti se staly firmy Perstorp Nederlanden B.V. (vlastní 51% akcií společnosti ) a Moravské chemické závody, akciová společnost (vlastní 49% akcií společnosti ) - významný výrobce fenolických lisovacích hmot a syntetických pryskyřic v České republice, se sídlem v Ostravě. Smyslem založení tohoto joint-venture je využití výrobních kapacit a tržního podílu Moravských chemických závodů ve spojení s technologií a know-how skupiny Perstorp.

Klíčová slova:

společnost

podnikání

komerční cíle

swot

analýza

rozvaha



Obsah:
  • Úvod 1
    Obsah 2
    1. Údaje o společnosti 3
    1.1 Obecné údaje o společnosti 4
    1.2 Předmět podnikání 4
    1.3 Vize společnosti 4
    1.4 Komerční cíle 5
    1.5 Strategické cíle
    2. SWOT analýza 6
    2.1 Analýza vnějšího prostředí 6
    2.2 Analýza vnitřního prostředí 6
    3. Finanční analýza 7,8
    4. Závěr 9
    Přílohy : Rozvaha

Zdroje:
  • Výroční zpráva PERSTORP MCHZ A.S.