Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Organizační vzdělávání

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
3 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
12037
Poslední úprava
07.05.2018
Zobrazeno
1 196 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod- Určení cíle plánované organizační reformy

Pro vypracování seminárního úkolu jsem si zvolil fiktivní organizaci, jejíž problémy jsem si sám vymyslel. Firma, kterou jsem si zvolil pro vypracování seminárního úkolu je fiktivní střední podnik, zaměstnávající kolem jednoho sta zaměstnanců. Firma působí v oblasti telemarketingu a zabývá se oslovováním potenciálních klientů, kterým nabízí své služby po telefonu.

Firma se však potýká se zvýšenou fluktuací na pozicích operátorů telemarketingu.

Zaměstnanci této sekce si stěžují, že při prvním nástupu do zaměstnání sice probíhají vstupní školení, ale jsou pouze velmi slabého informativního charakteru. Pořádně tedy netuší, jaké jsou cíle firmy, jaká je její a co mohou očekávat od své pozice, jaká jsou jejich práva a povinnosti a rovněž často nerozumí produktu, který prodávají.

Co se týká vnitřní situace firmy, tento problém může vést k nízké atraktivitě firmy pro potenciální zaměstnance. Dále se tento problém může projevit špatnou atmosférou uvnitř firmy, která by mohla vést k propadu pracovních výkonů jednotlivých zaměstnanců. Z vnějšího pohledu na situaci firmy může tento problém mimo jiné způsobit špatnou pověst firmy a to nejen mezi potenciálními zaměstnanci, ale také například pro možné kupující daných produktů, což by se mohlo projevit například ušlými zisky.

Klíčová slova:

teambuilding

interní rotace

call centrum

motivace lidí

zaměstnanec

reformní cíle



Obsah:
  • Úvod- Určení cíle plánované organizační reformy
    Swot analýza telemarketingové společnosti:
    Příležitosti pro plánování organizační reformy
    Hrozby pro plánování organizační reformy
    Silné stránky organizace z hlediska reformních cílů
    Slabé stránky organizace z hlediska reformních cílů
    Původní a alternativní cíl
    Druhá část seminární práce
    Strategie změny
    Teoretické myšlenkové koncepty
    Koncept učící se organizace
    Motivace lidí ve firmě
    Maslowova Hierarchie potřeb
    E-learning
    Interní rotace
    Metoda zpětné vazby (feedback)
    Jazykové vzdělávání
    Teambuilding
    Organizační zajištění reformy
    Manažer call centra
    Supervizor/teamleader
    Lektor nebo kouč
    Zaměstnanec
    Kontrola činnosti a vyhodnocení
    Použitá literatura
    Internetové zdroje

Zdroje:
  • Armstrong, M. Personální management. Vyd. 1. Praha: Grada ,1999.
  • Bartoňková, H. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010.
  • Hroník, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada, 2007.
  • Santlerová K. a kol. Telemarketing v praxi: Jak profesionálně telefonovat se zákazníky. Praha: Grada, 2011.
  • Tureckiová, M. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada, 2004.
  • Vodák J., Kucharčíková A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. Praha: Grada, 2007.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše