Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing cyklistického klubu Lawi-Author Cycling Team

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,9 MB
Jazyk
český
ID projektu
13078
Poslední úprava
03.12.2018
Zobrazeno
823 x
Autor:
winnetou
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Silniční cyklistika je v Čechách sportem s velkou tradicí. V dřívějších dobách se jí aktivně věnovalo velké množství sportovců, kteří dosahovali úspěchů na tuzemské i mezinárodní scéně. V současnosti je bohužel spíše ve stínu své dřívější slávy. Je to způsobeny více faktory. Mezi ně je možné zařadit hlavně obecný menší zájem mládeže o sport, relativně vysoké náklady na samotné provozování cyklistiky a samozřejmě také nechvalně známé dopingové případy, které vrhly na toto odvětví negativní světlo a odlákaly zájem potencionálních nových cyklistů, diváků a bohužel i sponzorů.

Klub, který jsem si vybral pro svoji analýzu, je ve své současné podobě nový. Před letošní sezonou došlo k jeho přerodu z amatérského na profesionální. Jeho cílem na rok 2016 bylo se zúčastnit a uspět hlavně na domácí scéně, ale pokusit se i s menšími zkušenostmi prosadit na scéně mezinárodní. Jeho velkou výhodou je stabilní finanční zázemí, které ho v tomto ohledu řadí mezi nejlepší v České republice.

Klíčová slova:

analýza prostředí

porterova analýza

silné stránky

sponzoring

marketing



Obsah:
  • Úvod 3
    Cíl a metodika 3
    Základní údaje o klubu 3
    Analýza prostředí 3
    Porterova analýza 5 sil 3
    Stávající konkurenti 3
    Potencionální konkurenti 4
    Dodavatelé 4
    Kupující 4
    Substituty 4
    PEST Analýza 4
    Politicko - legislativní faktory 4
    Ekonomické faktory 4
    Sociálně - kulturní faktory . 4
    Technologické faktory 5
    SWOT analýza 5
    Silné stránky 6
    Slabé stránky 6
    Příležitosti 6
    Hrozby 6
    Sponzoring . 7
    Segmentace trhu 7
    Komunikační mix 7
    Cenová politika 8
    Marketingový výzkum 9
    Dotazník . 9
    Rozhovor 12
    Návrhy a doporučení 14
    Závěr 15
    Bibliografie 15