Případová studie - Trh mobilních telefonů
		
		
		
		Popis:
		Charakterizujte trh mobilních telefonů pomocí kvantitativních ukazatelů. Kdo je nyní tržním leaderem ve světovém a evropském měřítku? Jak vypadá situace na českém trhu?
Statistická data - celosvětový trh
» r. 2014
• chytré telefony představovaly 2/3 všech prodaných telefonů
• celkově prodáno 1,2 miliardy chytrých telefonů (o 28,4 % více než v r. 2013)
• celkem prodáno 1,9 miliardy mobilních telefonů (meziroční nárůst o 3,9 %)
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  celosvětový trh
		  		  statistická data
		  		  konkurenční výhoda
		  		  mobilní telefony
		  		  technologický pokrok
		  		  historie mobilních telefonů
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Statistická data - celosvětový trh
 Celosvětové prodeje a tržní podíly výrobců smartphonů - srovnání Q3 2014 a 2015
 Podíly na zisku generovaných celosvětovým trhem se smartphony
 Celosvětové prodeje chytrých telefonů dle operačních systémů
 Statistická data - západoevropský trh
 Srovnání největších výrobců mobilních telefonů v západní Evropě za r. 2014
 Statistické údaje - český trh
 Tržní leadeři
 Pokuste se definovat zdroje konkurenční výhody pro značky mobilních telefonů. Doložte příklady.
 Nákladová konkurenční výhoda
 Diferenciační konkurenční výhoda
 Marketingová konkurenční výhoda
 Zdroje konkurenčních výhod
 7. Popište inovační proces na trhu mobilních telefonů.
 Inovační proces- první mobilní telefon
 Inovační proces - technologický pokrok
 Historie mobilních telefonů
 Zdroje
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.