Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Případová studie - šampon Nizoral

«»
Přípona
.pptx
Typ
prezentace
Stažené
1 x
Velikost
1,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
10677
Poslední úprava
21.08.2017
Zobrazeno
905 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral?

• Zvolené časopisy nám nepřijdou příliš vhodné, jde převážně o bulvární časopisy, které většinou člověk zaměřující se na kvalitu informací nevyhledává.
• Společnost Nizoral se chce soustředit na lidi, kteří lupy považují za lékařský problém. Doporučujeme tedy časopisy: Zdraví, Moje zdraví, Klub zdraví, Meduňka, Kondice
• Čtenáři jsou převážně ženy, doporučily bychom časopisy: Top Class, Elle, Cospomopolitan, Joy
• Oslovit muže skrze reklamu v časopise nám nepřijde úplně vhodné, spíše bychom pro ně volily televizní reklamu. Popřípadě bychom raději zvolily časopisy typu: Men`s Health, FOR MEN

Klíčová slova:

segmentace

komunikace

časopisy

mediální plán

vyhodnocení

hrubý dosah

čistý dosah



Obsah:
  • Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral?
    Navrhované časopisy
    Sestavte mediální plán s využitím údajů v tab. 5. Vypočítejte rovněž hrubý dosah (gross reach), čistý dosah (net reach) a OTS.
    Vybrané časopisy
    Mediální plán
    Vyhodnocení