Popis:
		Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral? 
• Zvolené časopisy nám nepřijdou příliš vhodné, jde převážně o bulvární časopisy, které většinou člověk zaměřující se na kvalitu informací nevyhledává. 
• Společnost Nizoral se chce soustředit na lidi, kteří lupy považují za lékařský problém. Doporučujeme tedy časopisy: Zdraví, Moje zdraví, Klub zdraví, Meduňka, Kondice
• Čtenáři jsou převážně ženy, doporučily bychom časopisy: Top Class, Elle, Cospomopolitan, Joy
• Oslovit muže skrze reklamu v časopise nám nepřijde úplně vhodné, spíše bychom pro ně volily televizní reklamu. Popřípadě bychom raději zvolily časopisy typu: Men`s Health, FOR MEN
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  segmentace
		  		  komunikace
		  		  časopisy
		  		  mediální plán
		  		  vyhodnocení
		  		  hrubý dosah
		  		  čistý dosah
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral? 
 Navrhované časopisy
 Sestavte mediální plán s využitím údajů v tab. 5. Vypočítejte rovněž hrubý dosah (gross reach), čistý dosah (net reach) a OTS.
 Vybrané časopisy
 Mediální plán
 Vyhodnocení