Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Přednášky ku předmětu Poradenství pro manažery a podnikatele

«»
Přípona
.rar
Typ
přednášky
Stažené
0 x
Velikost
12,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
10755
Poslední úprava
04.09.2017
Zobrazeno
923 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Sektor služeb
• Průmysl služeb patří v dnešní době mezi klíčová odvětví většiny ekonomik.
• Díky moderním technologiím přecházejí lidé do sféry služeb.
• Podle tabulek zaměstnanosti ve službách zaostává Česká republika za celkovým průměrem Evropské unie o cca 12%. Máme tedy ještě potenciál k rozšíření nabídky služeb.

Definice služeb
„Služba je proces s nehmotným výstupem, který je realizován poskytovatelem služby, a který má za cíl uspokojit nehmotné potřeby zákazníka.“
• Zkráceně: „Služba je proces s nehmotným výstupem.“
• Pod termínem služba si tedy můžeme představit, že se „něco udělá“ pro zákazníka nebo se zákazníkem, aniž by tento dostal nějaký hmotný produkt.
• Zákazník je kdokoli, kdo dostává výstupy z procesu.

Rozdělení služeb
Základní dělení služeb:
- služby komerčního charakteru,
- služby nekomerčního charakteru (nadace, charity, církve, některé státní služby - policie, hasiči, školy apod.).
Další členění dle různých kritérií:
- podle toho, kdo službu provádí,
- podle vztahu služby k výrobkům,
- podle toho, kdo službu hodnotí, atd.

Klíčová slova:

poradenství

marketing

finanční řízení

řízení kvality

inovace

etika

poradenská firma



Obsah:
  • 1. Služby - 1.část (1)
    2. Služby - 2. část (1)
    3. Úvod do poradenství
    4. Marketing poradenské firmy
    5. Prodej poradenské firmy
    6. Finanční řízení poradenské firmy
    7. Řízení kvality v poradenské firmě
    8. Inovace a etika v poradenské firmě
    9. MSP - 1.část
    10. MSP - 2.část
    11. Vlastní poradenství
    12. Případová studie