Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vysvětlené pojmy k státní závěrečné zkoušce - Marketing a Management

«»
Přípona
.docx
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11900
Poslední úprava
16.04.2018
Zobrazeno
540 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1) Srovnávací reklama
je jakákoli reklama, která přímo nebo nepřímo označuje jiného soutěžitele nebo jeho zboží či službu. Za určitých podmínek je přípustná, v opačném případě jde o nekalosoutěžní jednání. Upravena je v ustanovení § 2980 občanského zákoníku.
Přípustná je jen tehdy, pokud:
• není klamavá,
• srovnává-li jen zboží a službu uspokojující stejnou potřebu nebo určené ke stejnému účelu,
• srovnává-li objektivně jednu nebo více podstatných, důležitých, ověřitelných a příznačných vlastností zboží nebo služeb včetně ceny,
• srovnává-li zboží s označením původu pouze se zbožím stejného označení,
• nezlehčuje-li soutěžitele, jeho postavení, jeho činnost nebo její výsledky nebo jejich označení ani z nich nekalým způsobem netěží, a
• nenabízí-li zboží nebo službu jako napodobení či reprodukci zboží nebo služby označovaných ochrannou známkou soutěžitele nebo jeho názvem.

2) Franchising
• smluvně upravená kooperace právně i hospodářsky samostatných podniků
• poskytovatel franchisy poskytuje příjemci právo prodávat statky a služby pod stanovenou obchodní značkou. Poskytuje mu dále: metody a techniky provozu, výrobní postupy, receptury, dodávané zboží, koncepci marketingu, školení personálu
• příjemce se naproti tomu zavazuje platit jednorázový nebo opakovaný poplatek a používat předepsané metody obchodního vedení
• poskytovateli dává tento druh spojení možnost expanze při nízké potřebě startovacího kapitálu
• příjemce má výhodu okamžité znalosti know-how a konkurenceschopnost

Klíčová slova:

srovnávací reklama

franchising

PR management

co-branding

etický kodex

e-commerce

organizační struktura



Obsah:
  • 1) Srovnávací reklama
    2) Franchising
    3) Výroba v šarži
    4) Skladovací systémy
    5) Logistický controller
    6) Procesní řízení
    7) Společenská odpovědnost firem
    8) HACCP
    9) PR manager
    10) Product placement
    11) Indikátory efektivity RLIZ?
    12) Outplacement
    13) ECR - efficient customer response
    14) Everyday low pricing
    15) Věrnostní program
    16) Multiple sourcing
    17) Economic order quantity
    18) Six sigma
    19) Co-branding
    20) MRP
    21) ISO 9001
    22) TQM
    23) Lean = štíhlá výroba
    24) E-procurement
    25) EDIFACT
    26) Etický kodex
    27) Balanced Scorecard
    28) E-commerce
    29) Program rozvoje dodavatelů
    30) Klíčové ukazatele výkonu
    31) Organizační kultura
    32) ISO 14000