Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Rozbor výkonnosti firmy - studijní text pro distanční vzdělávání

«»
Přípona
.pdf
Typ
studijní materiál
Stažené
2 x
Velikost
0,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
12860
Poslední úprava
22.10.2018
Zobrazeno
781 x
Autor:
snoopydogg
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na začátek je nutno konstatovat, že oblast měření výkonnosti podniku je v teorii i praxi českého managementu nepopulární a považžuje se za samozřejmou a vyřeššenou v rámci stávajících informačních systémů podniku.

Pracovníci teorie považžují za daleko snazšší prosadit se v rámci „aktuální a závažžné problematiky“, jako je např. podnikání na internetu, reengineering, vlivy globalizace, a další vybrané oblasti. Manažeři podniků pak neměli v dosavadních nepřehledných vlastnických vztazích zájem na zavedení efektivních systémů měření výkonnosti, protože by jednoznačně zprůhlednily odpovědnost managementu za ššpatné výsledky a nedostatky v řízení.

Obecně je však možžno konstatovat, žže bez základní zpětné vazby, kterou systémy pro měření výkonnosti podniku vytvářejí, nemohou fungovat jakkoliv progresivní systémy řízení, protože stará pravda „co neměřím – to neřídím“ je stále platná.

Klíčová slova:

měření

výkonnost

procesy podniku

komunikace

implementace

strategické učení se



Obsah:
  • 1. Kapitola: Měření výkonnosti podniku – základní přístupy a problémy
    2. Kapitola: Ukazatelové systémy pro měření výkonnosti podniku
    3. Kapitola: Měření finanční výkonnosti podniku
    4. Kapitola: Měření spokojenosti a hodnot zákazníků
    5. Kapitola: Měření výkonnosti interních procesů podniku
    6. Kapitola: Měření výkonnosti procesů učení se a růstu
    7. Kapitola: Propojení ukazatelového měřícího systému
    8. Kapitola: Systém strategického řízení podniku založžený na využžití strategického systému měření výkonnosti
    9. Kapitola: Komunikace strategie – dosahování strategické angažžovanosti shora dolů
    10. Kapitola: Stanovení záměrů, alokace zdrojů, strategické iniciativy a rozpočty
    11. Kapitola: Zpětná vazba a proces strategického učení se
    12. Kapitola: Tvorba a implementace programu BSC