Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Charakteristika evropských produktů cestovního ruchu, jejich propagace a institucionální zabezpečení cestovního ruchu v EU

«»
Přípona
.doc
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
6539
Poslední úprava
14.09.2015
Zobrazeno
1 665 x
Autor:
jiri.hosko
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 PRODUKT CESTOVNÍHO RUCHU
Produkt cestovního ruchu je souhrn veškeré nabídky soukromého či veřejného subjektu podnikajícího v CR nebo CR koordinujícího. Patří mezi tzv. kontrolované faktory, tzn., že je součástí marketingového mixu. Jedná se o zboží (suvenýry, knižní průvodci, mapy apod.) nebo služby (ubytování, stravování, doprava, služby průvodců apod.). Cestovní ruch je odvětvím, jehož produkt (soubor jednotlivých služeb, nebo častěji balík služeb - „package“) je vysoce specifický. Produkt CR je typický svou komplexností, snadnou napo-dobitelností, subjektivitou „prožívání“ spotřeby produktu, snadnou nahraditelností produk-tu (výběr destinace, typu, částečně i kvality), vysokým podílem lidské práce a dotvářením lidským faktorem. Uvedené obecné a současně i trvalejší znaky produktu jsou doplněny vlivem současných trendů - požadavkem individualizace package i jednotlivých služeb, rozšiřováním technologických možností, on-line poskytováním služeb (informace, rezerva-ce, odbavení klienta apod.), zvyšováním kvality služeb se současnou diferenciací jejich kvality podle stále menších segmentů trhu, rozšiřováním sortimentu (nové druhy sportů, programovaná nabídka aj.), rostoucí implementací informační technologie. Na kvalitní produkt CR by měl být uplatňován koncept tří úrovní produktu. (UHK, ©2012)

Klíčová slova:

cestovní ruch

zabezpečení

evropská komise

program

značka kvality



Obsah:
  • 1 Produkt cestovního ruchu 3
    1.1 Složky produktu cr 3
    1.2 Trendy cr v evropě 4
    2 Institucionální zabezpečení cestovního ruchu v eu 6
    2.1 Evropská komise 6
    2.2 Evropský fond pro regionální rozvoj 6
    2.3 Evropský sociální fond 6
    2.4 Evropské programy pro celoživotní vzdělávání a program erasmus 7
    2.5 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova (ezfrv) 7
    2.6 Evropský rybářský fond (erf) 7
    2.7 Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace (cip) 7
    3 Riadenie cestovného ruchu európskou úniou 8
    3.1 Objekty politiky eú a implementácie 8
    3.2 Európske turistické právo 9
    3.3 Európska cestovná komisia 9
    3.4 Európska značka kvality 9
    3.5 Projekt 50.000 turistov 9
    Seznam literatury 10

Zdroje:
  • About ETC. European travel commission [online].
  • PALATKOVÁ, Monika. Prolínání destinací a destinační partnerství. In: Mmr.cz [online].
  • European Tourism Law. EUPOLITIX: European politics and policy [online].
  • Tourism: Sustainable Tourism. European commission: Enterprise and industry [online].
  • Tourism: European Tourism Label for Quality Schemes. European commission: Enterprise and industry [online].
  • Tourism: 50.000 Tourists. European commission: Enterprise and industry [online]. 2013,
  • UHK. Produkt cestovního ruchu. Markcr.uhk.cz [online].