Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingový informační systém - vypracované státnicové otázky

«»
Přípona
.pdf
Typ
státnicové otázky
Stažené
2 x
Velikost
3,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
9355
Poslední úprava
03.01.2017
Zobrazeno
1 175 x
Autor:
clean.bandit
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Marketingový informační systém

vymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerů, primární a sekundární zdroje dat, vnitřní informační systém a zdroje informací v podniku, marketingový zpravodajský systém a zdroje externích informací, podpůrná analýza marketingových rozhodnutí, statistická banka a banka modelů, základní vymezení marketingového výzkumu

Vymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerů
Význam informace

- Informace si představte jako tok, řeku - prostupující celou činností firmy. Některé přicházejí zvenku, jiné se tvoří uvnitř.
• Bez informací nelze rozhodovat.
• Informovanost usnadňuje objevování nových příležitostí.
• Snižuje riziko podniku a racionalizuje řídící proces.
- Získat spolehlivé informace je především otázkou fungujícího firemního marketingového informačního systému.
- Společnost informací
Informace v procesu marketingového výzkumu:
• Relevantní
• Validní
• Spolehlivé
• Rychlé
• S přijatelnými náklady
Informační systém
- Správně koncipovaný systém informací musí zaručovat informace o:
• průběžně se měnícím okolí - makroprostředí
• specifických požadavcích a podmínkách trhu
• připravenosti a schopnosti podniku na ně reagovat - podnik
- Podnik může na základě průzkumu vedoucích pracovníků, výrobkových manažerů a prodejních manažerů pomocí užitečných otázek takový informační systém vytvořit.
- Lze tak učinit prostřednictvím zjištění informačních toků.

Klíčová slova:

informační systém

marketing

chování spotřebitele

strategický management

strategie

pracovní kariera

lidské zdroje



Obsah:
  • 1. Marketingový informační systém
    2. Proces marketingového výzkumu
    3. Techniky sběru marketingových údajů
    4. Aplikace marketingového výzkumu
    5. Chování spotřebitele
    6. Řízení vztahů se zákazníky
    7. Světová ekonomika a teorie mezinárodního obchodu
    8. Zahraničně obchodní politika státu
    9. Smluvní vztahy v mezinárodním obchodě
    10. Financování mezinárodně obchodních operací
    11. Přepravní a pojišťovací operace v mezinárodním obchodě
    12. Celní řízení a Společná obchodní politika EU
    13. Strategický management
    14. Vnější prostředí a metodické přístupy k jeho analýze
    15. Analýza strategických skupin a analýza zájmových skupin
    16. Vnitřní prostředí a metodické přístupy k jeho analýze
    17. Typy strategií
    18. Proces formulace a evaluace strategií
    19. Management lidských zdrojů
    20. Metody plánování potřeby pracovníků a personálních činností
    21. Pracovní kariéra
    22. Systémy odměňování v managementu lidských zdrojů
    23. Faktory vnitřního prostředí organizací s vlivem na management lidských zdrojů