Popis:
		b) Vyhodnocení
V okrese Kladno se nachází dva konkurenti, a to KEY SOLUTIONS a HALBOS Nábytek.
HALBOS se zaměřuje především na nábytek a úpravu interiérů v rámci které dělá i podlahy, takže jako konkurent se nezajímá o všechny naše zakázky. Na rozdíl od KEY SOLUTIONS jejíž specializace je čistě návrh, dodávka a realizace podlah, a navíc je svojí velikostí podobná té naší. A proto se velmi pravděpodobně budeme ucházet o stejné zakázky. Další možný konkurent se nachází v okrese Mělníku je stejně úzce specializovaný jako KEY SOLUTIONS, ale 2x až 4x větší z čehož lze usuzovat, že se bude ucházet o zakázky, které by pro nás a KEY SOLUTION byly nad naše kapacity. Bude se sice ucházet i o menší zakázky, ale bude preferovat ty většího rozsahu. Z toho všeho vyplívá, že náš největší konkurent je firma KEY SOLUTIONS. A to jak z hlediska velikosti a úzké specializace.
Analýza širšího okolí (analýza PESTEL)
Politické faktory
Velký problém poslední doby je neschopnost politiků urychlit stavební řízení a rychlost zapojení cizinců do českého pracovního trhu, kůly pomalému schvalovacímu procesu. Poslední dobou vyplouvá na povrch velké množství korupčních kauz. 
Ekonomické faktory
Současná ekonomická situace v české republice je velmi dobrá s velmi nízkou nezaměstnaností a rychlím růstem průměrné mzdy za posledních pár let, což zrychluje inflaci a snižuje zisky firmám, a následně způsobí pomalejší růst ekonomiky anebo její úplné přehřátí, a následný úpad do recese. Inflace se pohybuje od roku 2014 do roku 2019 mezi 0% až 3%. Což je stav dobrý. Od roku 2016 roste ke třem procentům k čemuž jí pomáhá rychlý růst mezd. HDP od roku 2013 roste. Zdá se, že jsem v poslední fázi ekonomického cyklu.
...
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  MF1
		  		  založení společnosti
		  		  spoločenská smlouva
		  		  trh
		  		  průzkum trhu
		  		  konkurence
		  		  kapitál
		  		  zisk
		  		  analýza PESTEL
		  		  PESTEL
		  		  zaměstnanc
		  		  pracovní pozice
		  		  organizační struktura
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1) Základní informace
 2) Průzkum trhu
 Analýza širšího okolí (analýza PESTEL)
 Analýza užšího okolí (5 sil)
 3) Určení rozsahu společnosti
 4) Popis pracovní pozice
 5) Organizační struktura
 6) Nároky na prostory, vybavení
 7) Pořizovací náklady a provozní náklady
 8) Sestavení zakládací rozvahy
 9) Výběr vhodných prostor v lokalitě
Zdroje: