Popis:
		Strategický marketing
Marketing - manažerská funkce odpovědná za identifikaci předvídání a uspokojování požadavků zákazníka tak, aby společnost dosáhla zisku
20 % zákazníků přináší 80 % zisku - segmentace, zaměřit se na ty zákazníky, co se vrátí
Marketing se chápe jako sociální manažerský proces, jehož pomocí získávají lidé to, co potřebují nebo po čem touží a to na základě produkce komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze
Marketing je proces plánování a realizace koncepcí tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a sužeb s cílem dosáhnout směny, která uspokojí požadavky jednotlivců a organizace 
Vývoj marketingu
- 50 léta - trh prodávajícího - vše co je na trhu vyrobeno se realizuje
- 60 léta - prodejní techniky a jejich zdokonalení
- 70 - klasický marketing
- 90 - funkční marketing - tržně orientovaný - zákazník, výnosy / konkurence / životní styl
- 21. - po roce 2009 = úspora nákladů, nové kanály komunikace, individuální přístup k chování klienta
- Tradiční marketing - spočívá v segmentaci trhu a marketingový mix je zaměřen na odlišení se od konkurence…. Tento způsob má však NYNÍ svá omezen
- Aktivní trvalý dialog s klientem
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  marketing
		  		  integrovaná komunikace
		  		  behavioral framework
		  		  řízení procesu
		  		  konkurenční výhoda
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Strategický marketing
 vývoj marketingu a koncepce
 CONTENT = příběh, hodnota
 Strategický marketing
 Zdroje konkurenční výhody - od největší po nejmenší
 Iintegrovaná MKT komunikace
 Spotřebitelský trh versus trh průmyslový
 Typy průmyslových zákazníků
 TALC (Osvojování si nových technologií / výrobků)
 DISTRIBUCE NA B2B trzích
 Faktory podporující použití distribučních kanálů
 Faktory nepodporující použití distribučních kanálů
 Behavioral framework - co zákazník v cílovém segmentu
 Fuel band proposition idea
 McDonalds Segmentation -
 Proces segmentace - nejdůležitější, co marketér dělá
 Řízení procesu se zákazníky - CRM
 Jak se internetová marketingová komunikace liší od tradiční marketingové komunikace
 Marketing 4,0 - C´s