Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vypracované testové otázky ku předmětu Marketing a podniková politika

«»
Přípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
7666
Poslední úprava
21.03.2016
Zobrazeno
992 x
Autor:
nella.grundzova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
I. 3 způsoby oceňování zásob:
a. Podle průměrných cen - cena se zjistí jako aritmetický průměr z pořizovacích cen všech dodávek
b. Podle metody FIFO - (First in first out) vychází z předpokladu, že dodávka, ktr došla do skladu 1., jako 1. ze skladu odchází; tento způsob je výhodný při klesání cen, ptž vykazovaný zisk je nižší
c. Podle metody FILO - (Last in First out) využíván při růstu cen, neboť zmírňuje dopad inflace na zisk podniku; u nás zakázán

II. 2 způsoby oceňování podniku: oceňování podniku = odhad jeho skutečné (tržní ceny); dvě fáze: finanční rozbor a odhad ceny. Ptž u nás nelze zjisit tržní cenu podniku na burze, máme 2 metody
a. Metoda čistých aktiv: vychází se z rozdílu aktiv a externích dluhů, zjištěných v rozvaze (problémem je ocenění nehmotných aktiv jako jsou ochrannéznámky, obchodní značky, know how aj.)
b. Metoda budoucích zisků: součet diskontovaných budoucích zisků (resp. Cash flow) tvoí odhad ceny podniku

III. Logistika X Distribuce
- Logistika: řízení materiálních a výrobkových toků od zdroje k uživateli
- Distribuce: řeší problém komu a kde se budou výrobky prodávat a jak zajistit, aby byl výrobek nabízen na správném místě a ve správném okamžiku

IV. Při rozhodování nebereme v úvahu biologické okolí

V. Vějířová struktura se používá u výrobku

Klíčová slova:

oceňování zásob

logistika

sanace

kalkulace

komunikace

referenční skupina



Obsah:
  • I. 3 způsoby oceňování zásob:
    II. způsoby oceňování podniku:
    III. Logistika X Distribuce
    IV. Při rozhodování nebereme v úvahu biologické okolí
    V. Vějířová struktura
    VI. Zvýšení cizího kapitálu povede ke zvýšení WACC - Ano
    VII. Součástí marketingové komunikace je
    VIII. Sanace
    IX. Specifika kupniho chování spotřebitele:
    X. Specifická nákupní chování instituce:
    ...
    ...
    ...
    XL. ABC - systém řízení zásob
    XLI. Sekundární výzkum
    XLII. Proč se vy výrobkové anakyze neporovnává zisk, ale rozpětí?
    XLIII. Je pravda, že při vyšší rychlosti obratu zásob se zvýší doba obratu zásob?
    XLIV. Je pravda, že při vyšší rychlosti obratu zásob se zvýší doba obratu zásob?