Vzorový standard poradenských služeb - Poradenství a příprava systému řízení jakosti - certifikace ISO
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		A. Standard
1. Název tématu: Poradenství a příprava systému řízení jakosti - certifikace ISO
a) Definice tématu včetně vymezení a objasnění pojmů: Tento standard vychází ze zásady, že pro podnikatelský úspěch je nezbytnou (byť ne postačující) podmínkou předávat zákazníkům produkt, jenž splní jejich požadavky. Mezi takové požadavky patří jistě i požadavek na jakost produktu. Podle současných představ je jakost produktu spojena s jakostí procesů, jimiž je produkt realizován (od návrhu až po jeho dodání). Proto je snahou tohoto standardu orientovat organizace na navrhování, plánování a realizaci jakostních procesů, kterými vznikají užitné vlastnosti a přidaná hodnota pro zákazníka za cenu, kterou je ochoten akceptovat. Tato orientace a její naplňování je zapracována do mezinárodně široce akceptovatelné normy, kterou vydala organizace ISO a která je jako česká technická norma vydána v roce 2001 pod označením ČSN EN ISO 9001.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  certifikace
		  		  poradenství
		  		  management
		  		  jakost
		  		  požadavky normy
		  		  měření
		  		  analýza
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- A. Standard
 Část B
 1. Systém managementu jakosti
 2. Zásady managementu jakosti
 3. Principy procesního řízení
 4. Procesy a produkty
 5. Požadavky normy čsn en iso 9001:2001(informativní výtah)
 6. Smluvní jednání s klientem
 7. Zpracování projektu zavádění systému řízení jakosti a jeho prezentace
 8. Výběr certifikační organizace
 9. Certifikace systému managementu jakosti
 10. Pocertifikační podpora
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.