Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Rozpočet města Tábor

«»
Přípona
.pdf
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
4,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
11463
Poslední úprava
22.01.2018
Zobrazeno
873 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Rozpočet města je zpracován v souladu s platnými právními předpisy, především zákonem 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, a vyhláškou MF ČR č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, vše v platném znění.
Východiska rozpočtu:
• Makroekonomická predikce Ministerstva financí České republiky
• Návrh státního rozpočtu na rok 2015
• Prognózy významných institucí
• Střednědobý rozpočtový výhled Jihočeského kraje 2014 - 2017
• Rozpočtový výhled města Tábora na roky 2014 - 2018
• Vývojové řady města Tábora
• Očekávaná skutečnost roku 2014
Základní teze rozpočtu 2015:
• rozpočet je koncipován jako přebytkový. Rozpočtované příjmy jsou o 13 391 tis. Kč vyšší než očekávané výdaje.
• přebytek rozpočtu bude použit na financování investičních projektů.
• přebytek provozního rozpočtu se svými 73 691 tis. Kč je vyšší než splátky jistin úvěrů a půjček a to o 50 488 tis. Kč. Tyto prostředky tvoří základ kapitálového rozpočtu. Přebytek provozního rozpočtu představuje 11 % běžných příjmů.
• příjmy rozpočtu
- daňové příjmy jsou predikovány ve výši 479 436 tis. Kč. Do daňových příjmů spadá jednak největší část příjmů a to příjmy z daní a jednak příjmy z místních poplatků, správních poplatků a z odvodu z loterií. Ve srovnání s předchozím rokem předpokládáme zvýšení daňových příjmů o 0,18 %, což je v absolutním vyjádření pouze 845 tis. Kč.
Predikce příjmů z daní vychází z odhadů renomovaných finančních institucí, z makroekonomické predikce ministerstva financí, z podkladů pro státní rozpočet na rok 2015 a především z vývoje inkasa daní města Tábora v minulých rozpočtových obdobích a plnění platebního kalendáře inkasa daní v průběhu roku 2014. Predikce je i pro rok 2015 velmi konzervativní a je o téměř 14 000 tis. Kč nižší než odhady ministerstva financí. Příjmy z daní z příjmů navyšujeme o 0,5 %, což představuje 783 tis. Kč, příjem z daně z přidané hodnoty zůstává na úrovni roku 2014.
Příjmy ze správních poplatků navrhujeme na úrovni minulého roku, konečné inkaso poplatků závisí na počtu provedených správních úkonů.

Klíčová slova:

rozpočet

provozní příjmy

kapitálové příjmy

výdaje

sumarizace

členění

odvětví



Obsah:
  • Úvodní textová část 1
    1. Příjmy rozpočtu 5
    1.1. Příjmy provozní 6
    1.1.1. Daňové příjmy 6
    1.1.2. Nedaňové příjmy 9
    1.1.3. Dotace neinvestiční 12
    1.2. Příjmy kapitálové 12
    2. Výdaje rozpočtu dle druhového členění 13
    2.1. Výdaje provozní 13
    2.2. Výdaje kapitálové 20
    3. Sumarizace rozpočtu dle odvětvového členění 22
    3.1. Příjmy podle funkčního členění 22
    3.2. Výdaje podle funkčního členění 24
    4. Závěr 30
    Tabulková část
    Rozpočet 2015 31
    Sumarizace rozpočtu dle podseskupení položek 32
    Sumarizace rozpočtu dle ORJ 34
    Vývoj rozpočtu od roku 2011 dle druhového členění 44
    Vývoj rozpočtu od roku 2011 dle funkčního členění 50
    Majetková struktura k 30. 6. 2014 58
    Přehled majetkových účastí 60
    Seznam zástavních smluv k 1.10. 2014 61
    Úvěrové zatížení 64
    Úrokové zatížení 65
    Rozpočtový výhled 66
    Grafická část
    Podíl jednotlivých typů výdajů na provozních výdajích 67
    Podíl jednotlivých typů výdajů na kapitálových výdajích 68
    Vývoj úvěrového zatížení 69
    Rozpočty účelových fondů 2015 70
    Rozpočty jednotlivých ORJ
    Příjmy běžné 71
    Příjmy kapitálové 85
    Výdaje běžné 87
    Výdaje kapitálové 124
    Financování 137