Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Reakce zákazníků na nový výrobek na trhu zboží denní potřeby

«»
Přípona
.doc
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
10386
Poslední úprava
29.05.2017
Zobrazeno
1 025 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.1 Idea projektu

Provést průzkum reakce zákazníků na nový výrobek na trhu zboží denní potřeby, a to v rámci cvičení studentů z marketingového výzkumu. Pro toto šetření jsme zvolily nové bonbóny Orbit firmy Wrigley´s, specializované do této doby na výrobu žvýkaček, které si získaly velkou oblibu a jejich novinka v podobě bonbónů Orbit je pokusem rozšířit sortiment a získat nové zákazníky. Bonbóny se prodávají ve čtyřech příchutích - Orange Mint, Lemon Mint, Nature Mint a Wild Mint - a narozdíl od jiných bonbónů neutralizují pH v ústech a zabraňují tak vzniku zubního kazu. Pro tyto své účinky by si mohly získat stejnou oblibu jako žvýkačky, tudíž cílem našeho výzkumu je zjistit jejich oblíbenost a schopnost obstát v bu-doucnu na trhu.

1.2 Koncept projektu

» provést průzkum spokojenosti
» zjistit hlavní segment zákazníků
» provést šetření pomocí dotazování u náhodně vybraných respondentů
» zjistit názory spotřebitelů - bonbóny versus žvýkačky

Klíčová slova:

marketing

idea projektu

koncept

šetření

zkoumaný soubor

shrnutí výsledků



Obsah:
  • 1. Projekt marketingového výzkumu str. 2
    1.1 Idea projektu str. 2
    1.2 Koncept projektu str. 2
    1.3 Struktura a harmonogram projektu str. 2
    1.4 Oblast šetření str. 2
    2. Dotazník str. 3
    3. Hodnocení výsledků str. 5
    3.1 Úvod str. 5
    3.2 Charakteristika zkoumaného souboru str. 5
    3.3 Vlastní vyhodnocení uskutečněného šetření str. 5
    4. Závěry a shrnutí výsledků str. 12
    5. Obsah str. 13