Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 628   projektů
0 nových

Vypracované státnicové okruhy z předmětu Podniková ekonomika

«»
Přípona
.rar
Typ
státnicové otázky
Stažené
1 x
Velikost
1,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
9518
Poslední úprava
30.01.2017
Zobrazeno
299 x
Autor:
clean.bandit
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Otázka č. 1. Marketingová strategie produktu a značky
(Výrobky a služby, individuální produkty, výrobková řada, výrobkový mix, lokalizace produktu, značkové strategie, inovační strategie)

Produktová strategie

Pojmy:
Produkt = Cokoliv, co lze nabídnou na trhu k upoutání pozornosti, ke koupi, k použití nebo ke spotřebě, co může uspokojit touhy, přání nebo potřeby, patří sem i fyzické předměty, služby, osoby, místa organizace a myšlenky.
Úrovně produktu - při plánování je třeba o produktech přemýšlet na třech úrovních, z nichž každá zvyšuje jejich hodnotu zákazníka.
o Nejnižší úroveň tvoří základní produkt - základní výhody nebo služby zajišťující řešení problémů, jsou skutečným účelem koupě produktu.
o Druhá úroveň vlastní produkt - součásti produktu: úroveň kvality, funkce, design, název značky, balení a další atributy, které společně zajišťují základní přínosy produktu.
o Třetí úroveň rozšířený produkt - doplňkové služby a přínosy spotřebitelů, spojené se základním a vlastním produktem.

Služby = jsou produkty, které zahrnují aktivity, výhody nebo uspokojení, jsou na prodej, v zásadě nehmotné a nepřinášejí žádné vlastnictví.

Klíčová slova:

marketingová strategie

vedení lidí

distribuce

controlling

finanční trhy

plánování

management



Obsah:
  • 1. Marketingová strategie produktu a značky
    2. Management změny
    3. Učení a rozvoj v osobním a pracovním životě
    4. Cenové strategie
    5. Vedení lidí
    6. Distribuce
    7. INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
    8. Mezinárodní konkurenceschopnost firem
    9. Nadnárodní firma
    10. STRATEGICKÁ VÝCHODISKA (4P - 4C, SWOT, PESTE, 5F, SPACE, GAP analýza)
    11. Finanční účetnictví jako zdroj informací pro finanční řízení podniku
    12. Význam finančního, nákladového a manažerského účetnictví pro podnik
    13. Náklady podniku a jejich analýza
    14. Kalkulace a jejich využití v řízení
    15. Cenová rozhodování
    16. Controlling
    17. Finanční trhy
    18. Cenné papíry a finanční deriváty
    19. Mezinárodní daňové plánování
    20. Základní exaktní metody v management