Popis:
		Soubor .rar obsahuje jak rozsáhlou verzi (131 stran) tak i zkrácenou verzi (62 stran).
1 STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ 
Řízení fází životního cyklu - tvorba strategie, výběr systému, forma pořízení, implementace, provoz. ITIL - využití při strategickém řízení IS, pět základních oblastí.
1.1 Tvorba strategie
Strategie je popisem cesty, jak dosáhneme plánovaných cílů (poslání, vize, mise, cíle). Neexistence informační strategie bývá označována jako jedna z hlavním příčin neefektivnosti výdajů na informační systémy. 
Při tvorbě firemní strategii chceme dosáhnout: 
• lepší podpora procesů firmy
• lepší podklady pro rozhodování
• lepší fungování firmy
• dosažení podnikových cílů
1.1.1 Informační strategie
Informační strategie = soustava cílů a způsobů jejich dosažení pro oblast IT
podstatou je definování vize IT, specifikace poslání IT, identifikace klíčových strategických cílů pro IT, strategická analýza orientovaná na IT podporu a služby, model poskytování IT služeb, stanovení sourcing strategie pro oblast IT
cíle, budoucí charakteristiky IS/ICT; přispívá k omezení chaotického řízení IS/ICT, a pomáhá k dosažení efektivního (=efektivita + efektivnost) využívání IS/ICT ve společnosti.
● příprava a rozvoj informační strategie jsou důležité nejen z pohledu efektivního fungování informačního systému, ale také z pohledu správného, systematického a cíleného vkládání investic do informačních technologií a programových prostředků
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  řízení informačních systémů
		  		  efektivita
		  		  investiční instrumenty
		  		  právní opora
		  		  řízení obchodu
		  		  finanční plán
		  		  platební schopnost
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1 Strategické řízení informačních systémů 2
 2 efektivita a efektivnost informačních systémů 11
 3 Řízení programu a portfolia projektu 14
 4 Druhy plánů a způsoby plánování v projektech 19
 5 Systémové vymezení finančních trhů v rámci finančního systému 26
 6 Druhy finančních investičních instrumentů 32
 7 Matematické modely poptávky, nabídky a produkce 40
 8 Matematické modely užitečnosti a národní důchod 48
 9 problematika isms 53
 10 Právní opora ISMS 58
 11 Řízení obchodu na ERP trhu 63
 12 Řízení obchodu na ERP trhu 74
 13 finanční plán 81
 14 ŘÍZENÍ PLATEBNÍ SCHOPNOSTI PODNIKU 89
 15 Změny ve firmě a riziko 94
 16 Riziko a metody snižování rizika 103
 17 Význam a podstata strategického managementu, 107
 18 Formulace strategie; 113
 19 STRATEGICKÝ MARKETING 122
 20 Segmentace, targeting a positioning jako základní kameny marketingové strategie. 128