Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Prodej a prodejní dovednosti

«»
Přípona
.pdf
Typ
skripta
Stažené
5 x
Velikost
1,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
3762
Poslední úprava
30.06.2014
Zobrazeno
897 x
Autor:
redsun
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cílem tohoto textu je poskytnout informace o dovednostech, které jsou důležité při prodeji a obchodování vůbec. Pozornost je věnována moderním technikám a modelům, které jsou zaměřeny na:

a) osobnost prodejce i obchodního partnera
b) techniky sebetestování, které umožní posoudit vlastní schopnosti předpoklady pro prodej,
c) techniky a modely, které se využívají při vlastním prodeji.
Cílem textu je seznámit budoucí podnikatele s technikami prodeje, které vycházejí z analýzy konkrétních prodejních aktů v českých i zahraničních podmínkách. Pozornost je věnována testování schopností a předpokladů podnikatelů pro uskutečňování prodeje. Využívány jsou dynamické modely, které umožňují reagovat na měnící se podmínky prodeje.
Obsahem kurzu je seznámení s vybranými technikami prodeje, jejich uplatňování v každodenní obchodní praxi a možnost jejich adaptace. Účastníci se naučí, jak posuzovat své schopnosti a předpoklady pro obchod, stejně jako předpoklady a schopnosti partnera. Pozornost je věnována též konfliktům při obchodování a jejich překonávání.
Vzhledem k zaměření studijního oboru i vlastního předmětu je text orientován spíše na získávání dovedností v obchodní komunikaci, rozvíjení její úspěšnosti a trénink, než na teoretické znalosti, které posluchači získávají v jiných předmětech. Studijní opora proto v přílohové části obsahuje řadu testů, případových studií a příkladů, které studentům umožní identifikaci úrovně svých dovedností a způsoby jejich rozvíjení.
Zpracovaný text slouží jako studijní opora a v žádném případě nepokrývá celou předmětnou oblast, proto je nutno využít dalších zdroje, které jsou uvedeny na konci každé kapitoly.

Klíčová slova:

obchodní partner

obchodování

komunikace

prodej

prezentace

dovednosti



Obsah:
  • Úvod -3-
    1. Jak lépe poznat svého obchodního partnera -5-
    2. Vyjednávání při obchodování -9-
    3. Způsoby přesvědčování v obchodní komunikaci -13-
    4. Prodejní metoda SPIN -22-
    5. Prezentace při obchodování -26-
    Literatura -35-