Strategie rozvoje mikroregionu „Bílé Karpaty“ v oblasti rozvoje cestovního ruchu
		
		
		
		Popis:
		Cílem této seminární práce je vypracování studie o mikroregionu Bílé Karpaty a také vytvoření projektu v oblasti rozvoje oblasti cestovního ruchu a to především v oblasti turistiky. Tento mikroregion jsem si vybral především z důvodu znalosti prostředí, protože žiji v dané oblasti a to přímo ve Strání. Dalším důvodem zvolení tohoto mikroregionu a jeho rozvoje v dané oblasti může být vlastnictví potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu (oblast Bílých Karpat). Myslím si , že by tato studie mohla pomoci v rozvoji v dané oblasti.
 Češi postupně objevují svou zemi jako vhodné místo pro trávení dovolených a víkendových výletů. Při svých cestách navštěvují především své příbuzné a známé, stále více cestují za účelem rekreace a sportu, zdravotních pobytů, poznávacích cest, pobytů na vlastní chatě či chalupě a kulturních a sportovních akcí.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  mikroregion
		  		  Karpaty
		  		  rozvoj
		  		  cestovní ruch
		  		  ekonomika
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1. Úvod 3
 2. Profil území 4
 3. Způsob zkoumání marketingového prostředí 7
 4. Identifikace základních kritických bodů 7
 5. SWOT analýza 8
 6. Návrh souhrné vize rozvoje mikroregionu 10
 7. Návrh členění vize na strategické cíle rozvoje regionu 10
 8. Návrh strategií k dosažení strategických cílů 11
 9. Zdroje 14
Zdroje: 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.