Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Návrh strategie podniku úklidové firmy Jiří Hroch

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
11 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2376
Poslední úprava
28.11.2013
Zobrazeno
2 289 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Cílem mé seminární práce je navrhnout podnikovou strategie pro zvolený podnik. V seminární práci se budu zabývat činností Úklidové firmy Jiří Hroch. Pro dosažení cíle využiji manažerských a marketingových vědomostí ze svého studia. V první části se budu zabývat profilem a vývojem společnosti. V dalších kapitolách provedu SWOT analýzu a aplikuji Porterův model. Z těchto poznatků navrhnu v poslední kapitole podnikovou strategii pro úklidovou firmu.

1 Charakteristika firmy

1.1 Obecné informace o podnikatelské činnosti

Úklidová firma Jiří Hroch se zabývá správou a údržbou nemovitostí a pronájmem a půjčováním věcí movitých. Vznikla na základě živnostenského listu a jejím předmětem podnikání je správa nemovitostí, domovní činnost, úklid bytových a nebytových prostor, čištění budov, čištění oken.

Úklidová firma Jiří Hroch má regionální působnost. Soustřeďuje se na úklid firem v okolí města Mohelnice a to ve vzdálenosti 10 – 15 km. Firma má své stálé odběratele, kterými jsou firma Siemens Elektromotory, s.r.o., logistická firma Geis CZ s.r.o., město Mohelnice, kulturní dům Mohelnice, firma ARTOS CZ, spol. s r.o., firma ZLKL, s.r.o., ale poskytuje své služby i jednorázově ostatním poptávajícím firmám.
Jelikož se firma zabývá úklidovou činností, používá ke svému podnikání různé chemické prostředky. Firma proto klade velký důraz na minimalizaci negativních důsledků podnikatelské činnosti na životní prostředí.

Klíčová slova:

podnikatelský plán

vývoj firmy

poslání firmy

swot analýza

podniková strategie



Obsah:
  • Úvod 1
    1 Charakteristika firmy 2
    1.1 Obecné informace o podnikatelské činnosti 2
    1.2 Vznik a vývoj firmy 2
    1.2.1 Vývoj firmy z pohledu klíčových ekonomických ukazatelů 3
    1.3 Organizační struktura firmy 3
    1.4 Poslání a hlavní cíle 4
    1.4.1 Poslání firmy 4
    1.4.2 Hlavní cíle firmy 4
    2 SWOT analýza 4
    2.1 Analýza silných a slabých stránek 5
    2.2 Analýza příležitostí a ohrožení 5
    2.3 Výsledky analýzy 6
    3 Porterův model 6
    4 Návrh podnikové strategie 7
    4.1 Strategie stabilizace 7
    4.2 Návrhy, náměty a doporučení 8
    Závěr 9
    Seznam použitých pramenů a literatury 9

Zdroje:
  • [1] HECZKOVÁ, M. Základy marketingu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 1998. ISBN 80-7248-010-3.
  • [2] PORTER, M.E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 8085605-11-2.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše