Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 628   projektů
0 nových

Logistické výhody a problémy při prodeji formou e-shopu

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
1,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
11544
Poslední úprava
12.02.2018
Zobrazeno
262 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Tato seminární práce se zabývá logistickými problémy při prodeji zboží formou internetového obchodu. Konkrétně analyzuje logistické procesy společnosti CS TELLY s.r.o., působící v oblasti prodeje mobilních telefonů koncovým zákazníků, a snaží se o nalezení suboptimálních procesů, které je možné vylepšit, definovat daná vylepšení a nabídnout realistický odhad nákladů a výnosů, kde to je možné.

Samotná optimalizovaná řešení logistických procesů, mohou nabídnout nejen znatelné zvýšení pohodlí zákazníků spojeným s veškerými úkony, které v eshopu provádí (výběr zboží, objednání, doprava zboží, reklamace), ale také umožňují snížení množství potřebných lidských zdrojů ve společnosti a tím snížení nákladů na ně a také zefektivňují práci stávajících zaměstnanců. Právě snížení nákladů a zvýšení zákaznické použitelnosti mohou poskytnout, v tak přesyceném trhu, jako je ten s mobilními telefony, znatelnou konkurenční výhodu.

Práce nejprve detailně představuje společnost CS TELLY s.r.o. a platformou, na které běží její internetový obchod. Dále obsahuje teoretické informace a analýzy, dle kterých byly kvalifikovány jednotlivé procesy. V hlavní části práce probíhá samotné hodnocení a analýza vstupních, interních procesů (např. cenotvorba, výpočet optimálního expedice zboží pomocí JIT, řešení skladového systému) a výstupních procesů. Následně přinášíme konkrétní návrhy pro řešení optimalizace procesů. V závěru práce lze nalézt přehledně zpracované přehledy nákladů spojených s optimalizací a teoretických úspor po optimalizaci jednotlivých logistických procesů.

Klíčová slova:

metodika

sortiment

analýza

logistika

problémy

zkvalitnění služeb



Obsah:
  • 1 Úvod 3
    2 Cíl práce a metodika 4
    2.1 Cíl práce 4
    2.2 Metodika 4
    3 Charakteristika firmy 5
    3.1 Sortiment zboží 7
    4 Teorie 8
    4.1 JIT analýza 8
    4.2 ABC analýza 9
    4.3 Analýza a hodnocení procesů 10
    4.4 SWOT analýza 10
    5 Současný stav firmy 12
    5.2 Vstupní procesy 15
    5.3 Interní procesy 19
    5.4 Výstupní procesy 24
    5.5 Reklamace 26
    6 Teoretická úspora nákladů 28
    7 Zavádění navrhovaných změn 29
    8 Závěr 30
    Seznam použité literatury