Komunikace ve firemním prostředí - seminární práce
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Pracuji ve středně velké firmě, která je zaměřená na poskytování služeb. Do této firmy jsem nastoupil v roce 1993, dva roky po jejím založení. Na komunikaci vnitropodnikovou a komunikaci směrem k zákazníkovi mám tedy vytvořený vlastní názor, který se zde budu snažit prezentovat. 
Kvalita komunikace ve firemním prostředí závisí na mnoha okolnostech. A tato komunikace má i svůj vývoj v časové rovině. Popíšu tento vývoj u mé společnosti (jméno této společnosti není důležité, proto jej nebudu uvádět.
V roce 1993 byla má firma spíše než pracovním kolektivem skupinou nadšenců pro věc. Nebylo nás mnoho, seděli jsme asi v deseti kancelářích o velikosti panelákového pokoje. Od šéfů nebylo dál než několik kroků po chodbě. Dveře ke kancelářím byly prakticky stále otevřené. Ve firmě vládl takřka rodinný duch. Vysoké pracovní nasazení pracovníků nebylo motivováno strachem z trestů za pracovní nekázeň nebo direktivně psanou osnovou povinností v pracovní smlouvě mezi firmou a pracovníkem. Byla to skvělá doba, kdy se problémy řešily přímo u jejich zdrojů, okamžitě a bez zbytečné administrativy, žádostí a byly možné i ve velkých firmách netradiční a odvážné postupy řešení problémů.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  komunikace
		  		  firemní prostředí
		  		  zákazníci
		  		  slušnost
		  		  důvěrnost
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Kvalita komunikace
 Komunikace v rámci firmy
 Vztah ke klientům firmy
 Kultura ve firmě
 Komunikace se zákazníkem
 Doporučení
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.