Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Dreamy - Firemní inovační politika

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
4 x
Velikost
0,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
6532
Poslední úprava
07.09.2015
Zobrazeno
976 x
Autor:
jiri.hosko
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 PODSTATA PROJEKTU A JEHO ETAPY
Název, smysl a zaměření projektu
Dreamy je název pro převratný inovativní výrobek, který dosud nebyl nikým vynalezen. Je tedy zatím jediný svého druhu a v tom spočívá jeho originalita a vzácnost.
Hlavní úlohou Dreamyho je detailní stahování všech snů, které se odehrávají v mysli spící-ho člověka a následně možné zobrazení ve formátu viditelném lidskému oku. Tedy je možné sny přehrávat například v osobním počítači. Lidské sny pak mohou být snadno ana-lyzovány, jelikož jejich přehrávání se podobá sledování filmu.
Analýza snů je velmi důležitá v oblasti psychoterapie či jiné formě terapie, kde sny hrají klíčovou roli v určení diagnózy. První psycholog, kdo se zabýval výkladem snů a snažil se touto metou duševně nemocné léčit, byl Sigmund Freud (1856-1939), přezdívaný také jako otec psychoanalýzy. Ve své době rozdělil mysl na vědomou a nevědomou. Právě nevědomé části mysli je věnována větší pozornost v tomto odvětví lékařství, jelikož je pro duševní choroby klíčová. Dá se ovšem špatně zkoumat, jelikož člověk do svého nevědomí jen tak lehce nenahlédne. Terapie pak zaberou mnoho času a pacienti se mohou léčit i několik let.

Klíčová slova:

podstata projektu

kapacita

lokace

spin

organizace

management

odpovědnost



Obsah:
  • VYhodnocení projektu 3
    1 Podstata projektu a jeho etapy 4
    1.1 Metoda spin 6
    1.2 Analýza nositelů oprávněného zájmu 8
    1.2.1 Vydefinování nositelů zájmů vzhledem k projektu 8
    1.3 Vyhodnocení nositelů oprávněného zájmu 9
    2 Analýza trhu, odhad poptávky a marketing 12
    2.1 Analýza trhu 12
    2.2 Odhad poptávky 14
    2.3 Marketingová strategie 14
    2.4 Marketingový mix 15
    2.4.1 Product (výrobek) 15
    2.4.2 Price (cena) 16
    3 Management projektu a řízení lidských zdrojů 19
    3.1 Matice odpovědnosti 19
    3.2 Organizace činností ve firmě 20
    4 Technické a technologické řešení projektu 23
    1.1 Výroba a zázemí 23
    5 Dopad řešení na životní prostředí 24
    6 Zajištění dlouhodobého a oběžného majetku 26
    7 Finanční plán a analýza projektu 27
    8 Řízení rizik 31
    8.1 Snížení rizik 31
    9 Harmonogram projektu 33
    9.1 Doba trvání projektu 33
    9.2 Kritická cesta 33
    Závěrečné hodnocení 34
    Seznam použité literatury 35
    Seznam použitých symbolů a zkratek 36
    Seznam obrázků 37
    Seznam tabulek 38
    Seznam příloh 39