Konkurence - semestrální práce
		
		
		
		Popis:
		Základem konkurence je protichůdnost zájmu tržních subjektů. Ty se na trhu střetávají, neboť každý z účastníků se snaží o dosažení svého cíle. Každý se snaží získat výhody ve srovnání s ostatními. Toho může dosáhnout jedině na úkor jiných. Jestliže se na trhu transakce uskuteční, pak může být výsledkem střetu jedině kompromis. 
V této semestrální práci budu definovat pojem konkurence, analyzovat formy konkurence a to konkurenci napříč trhem, na straně nabídky, poptávky, dokonalou a nedokonalou konkurenci.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  Konkurence na straně nabídky
		  		  konkurence na straně poptávky
		  		  nedokonalá konkurence
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod
 Konkurence
 Definice
 Formy konkurence
 Konkurence napříč trhem
 Konkurence na straně nabídky
 Konkurence na straně poptávky
 Dokonalá konkurence
 Nedokonalá konkurence
 Závěr
 Seznam použité literatury
Zdroje:
		    
		    		    - NEZVAL, P., TULEJA, P.  Mikroekonomie A. 1. vyd. Karviná: OPF SLU, 2004, 313 s.
- ISBN 80-7248-235-1.  
- Nezval, P., Tuleja, P., Majerová, I.  Základy mikroekonomie. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 262 s.
- ISBN 80-251-0603-9.
- Sojka, M., Konečný, B. Malá encyklopedie moderní ekonomie. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Libri, 2001, 271 s.
- ISBN 80-7277-032-2
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.