Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Chování firmy a formování nabídky

«»
Přípona
.doc
Typ
semestrální práce
Stažené
53 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
2275
Poslední úprava
06.11.2013
Zobrazeno
1 541 x
Autor:
jullie.kanska
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma (podnik) je obecné označení pro ekonomicko - právní (podnikatelský) subjekt, který tvoří jednu ze základních forem institucionálního uspořádání ekonomiky založené na výrobě zboží a poskytování služeb za úplatu.

Klíčová slova:

Firma

náklady firmy

nabídka

dlouhodobá rovnováha firmy

tržní nabídka



Obsah:
  • Úvod
    Pojem firma a její cíle
    Náklady a zisk firmy
    Formování nabídky
    Závěr
    Použitá literatura

Zdroje:
  • Ekonomie – stručný přehled - Jena Švarcová a kolektiv; ISBN 80-902552-6-4- CEED, Zlín 2002/2003
  • Základy mikroekonomie – Pavel Tuleja, Pavel Nezval, Ingrid Majerová – CP Books, a. s. - Brno, 2005; ISBN 80-251-0603-9
  • www.miras.cz
  • Obsah přednášek z mikroekonomie