Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Porovnání kraje Vysočina, Libereckého kraje a Plzeňského kraje z hlediska potenciálu pro retailingové firmy, zabývající se prodejem především rychloobrátkového sortimentu (FMCG)

«»
Přípona
.docx
Typ
projekt
Stažené
12 x
Velikost
0,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
3505
Poslední úprava
02.06.2014
Zobrazeno
1 338 x
Autor:
modrehory
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základní informace

Rozloha kraje Vysočina je 6 796 km2, což z Vysočiny činí 5. největší kraj České republiky s podílem 8,6 % na celkovém území České republiky. Největším a zároveň krajským městem je Jihlava (počet obyvatel Jihlavy je 50 760). Kraj Vysočina je rozdělen na 5 okresů a 15 správních obvodů obcí s rozšířenou působností.

Obyvatelstvo

Počet obyvatel kraje Vysočina je 511 9251, hustota obyvatel činí 75,3 obyvatel/m2. Zaměstnaných v kraji Vysočina je 235 000 osob. Průměrná hrubá měsíční mzda činí 21 710 Kč, zaměstnaní tedy dosahují 89,26 % průměrné hrubé měsíční mzdy v České republice2. Míra registrované nezaměstnanosti činí 10,11 %, což je oproti celorepublikovému průměru nezaměstnanosti 9,1 %3 poněkud vyšší číslo.

Prodejny

Celkový počet prodejen i rozsah prodejních ploch potravinářských řetězců je v kraji Vysočina jeden z nejmenších.
S největším počtem 37 prodejen dominují kraji diskontní prodejny. Hypermarketů je na Vysočině pouze 13, v kraji totiž nejsou až na výjimky velká města, přesto hypermarkety na Vysočině dominují z hlediska rozsahu prodejních ploch a to 44 tisíci m2 prodejních ploch. Diskontní prodejny disponují asi polovinou prodejní plochy hypermarketů.

Klíčová slova:

Vysočina

Jihlava

potenciál

retailing

FMCG

rychloobratkový tovar

prodej



Obsah:
  • Základní informace
    Obyvatelstvo
    Prodejny
    Zdroje