Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

2. Návrh tematických okruhů nosných produktů cestovního ruchu Pardubického kraje

«»
Přípona
.pdf
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
2,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
2856
Poslední úprava
11.03.2014
Zobrazeno
844 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stanovení tematických okruhů nosných produktů (hlavních témat) je jedním ze stěžejních výstupů celého
projektu. Návrh obsahuje kromě vstupní mediální kampaně a podrobné analýzy turistické nabídky
Pardubického kraje 3 základní na sebe navazující výstupy, a to vlastní návrh tematických okruhů (tzv.
hlavních témat), dále specifikaci cílových skupin s popisem vhodných zdrojových oblastí a návrh
marketingového mixu pro navržená hlavní témata. Významnou součástí výstupu byla také poměrně
široká diskuse s odbornou veřejností, pracovní setkání v každé turistické oblasti a dotazníková šetření
v rámci předem vybraných cílových skupin. Výsledky diskuse s odbornou veřejností společně
s náměty a připomínkami regionálních partnerů projektu byly zásadním způsobem promítnuty do celé
návrhové části výstupu, především pak do návrhu konkrétních tematických okruhů nosných produktů -
hlavních témat. Tím bylo dosaženo maximálního propojení metodických zkušeností zpracovatele a
regionálních znalostí zástupců odborné veřejnosti.

Klíčová slova:

produkt

výstup

téma

kampaň

region



Obsah:
  • 2.1 Návrh tematických okruhů nosných produktů cestovního ruchu 4
    2.1.1 Realizace první etapy mediální kampaně o cílech a obsahu projektu 4
    2.1.1.1 Návrh mediální kampaně 4
    2.1.1.2 Realizace mediální kampaně 6
    2.1.1.3 Zprovoznění diskusní sekce 7
    2.1.2 Analýza nabídky pardubického kraje pro vytvoření nosných produktů 8
    2.1.2.1 Základní informace 8
    2.1.2.2 Stručná územní charakteristika pardubického kraje 8
    2.1.2.3 Vymezení území na základě rajonizace cestovního ruchu 9
    2.1.2.4 Nejvýznamnější turistické cíle pardubického kraje 11
    2.1.2.5 Turistické služby a infrastruktura 23
    2.1.2.6 Dopravní dostupnost a obslužnost regionu 52
    2.1.2.7 Způsob prodeje turistické nabídky a produktů 60
    2.1.2.8 Současná nabídka turistických produktů 62
    2.1.2.9 Souhrn a doporučení 76
    2.1.3 Návrh seznamu tematických okruhů nosných produktů 77
    2.1.3.1 Hlavní východiska pro návrh okruhů hlavních témat 77
    2.1.3.2 Návrh hlavních témat pro území pardubického kraje 85
    2.1.3.3 Návrh dílčích témat pro území pardubického kraje 86
    2.2 Specifikace cílových skupin 87
    2.2.1 Identifikace cílových skupin a trhů 87
    2.2.1.1 Základní informace 87
    2.2.1.2 Problematika segmentace trhu 87
    2.2.1.3 Preference pro trávení dovolené dle věkových skupin 95
    2.2.1.4 Segmentace dle účelu cesty návštěvníků pardubického kraje 97
    2.2.1.5 Cílová skupina - současný návštěvník regionu 101
    2.2.1.6 Cílová skupina - současný návštěvník a obyvatel čr 102
    2.2.1.7 Cílová skupina - zprostředkovatelé služeb 104
    2.2.1.8 Výběr cílových skupiny a zdrojových oblastí pro pardubický kraj 104
    2.2.1.9 Výběr konkrétních cílových skupin a zdrojových oblastí 117
    2.2.1.10 Souhrn a doporučení 119
    2.2.2 Stanovení marketingových parametrů a cílů pro jednotlivé skupiny 121
    2.2.2.1 Vstupní informace 121
    2.2.2.2 Cílová skupina - domácí návštěvník (dcr) 122
    2.2.2.3 Cílová skupina - zahraniční návštěvník (acr) 123
    2.2.2.4 Souhrn a doporučení 124
    2.2.3 Popis prioritních zdrojových oblastí 125
    2.2.3.1 Základní informace 125
    2.2.3.2 Německo 125
    2.2.3.3 Polsko 139
    2.2.3.4 Nizozemsko 149
    2.2.3.5 Slovensko 157
    2.2.3.6 Rusko 164