Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingová komunikace

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3026
Poslední úprava
03.04.2014
Zobrazeno
636 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Nástroje marketingové komunikace
• Reklama - jakákoli placená forma neosobní prezentace a podpory myšlenek, zboží a služeb určitým sponzorem
Charakteristické vlastnosti: hromadná komunikace, neosobní charakter, veřejná komunikace
Příklady: tisk, televizní reklama, plakáty, letáky, rozhlasová reklama
• Podpora prodeje - krátkodobé stimuly pro povzbuzení nákupu nebo prodeje výrobku či služby
Charakteristické vlastnosti: komunikace, motivace, výzva
Příklady: soutěže, hry, dárky, vzorky, slevy, veletrhy
• Public relations - množství programů vytvořených pro zlepšení, udržení nebo ochranu image firmy či výrobky
Charakteristické vlastnosti: vysoká důvěryhodnost, dlouhodobé působení, dramatizace
Příklady: články v tisku, semináře, sponzorství
• Přímý marketing - cílené oslovení konkrétního segmentu trhu s cílem ovlivnit chování zákazníka na trhu
Charakteristické vlastnosti: cílené oslovení, snadno měřitelná účinnost, budování dlouhodobého vztahu
Příklady: telemarketing, direct mail, telefonní marketing
• Osobní prodej - ústní prezentace při konverzaci s jedním nebo více potenciálními zákazníky za účelem realizace prodeje
Charakteristické vlastnosti: osobní setkání,reakce, pěstování vztahu
Příklady: prezentace při prodeji, prodejní setkání, veletrhy a výstavy


Klíčová slova:

reklama

články

marketing

prodej

komunikace



Obsah:
  • Proces komunikace
    Cíle komunikace
    Křivka přijímání
    Nástroje marketingové komunikace
    Reklama
    Sales promotion
    .Tasting (ochutnávky) a demonstrace
    Directmarketing (přímý marketing
    Public relations - veřejné uvádění ve známost