Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Případová studie

«»
Přípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
2208
Poslední úprava
23.10.2013
Zobrazeno
1 670 x
Autor:
redsun
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Předpoklad studie
Závazným předpokladem byla skutečnost, že společnost, ve které budeme popisovat způsob vnitřní a vnější komunikace bude splňovat tyto kritéria:

1. Musí jít o podnik, na jehož chodu a řízení se alespoň z části podílí minimálně jeden zahraniční partner/investor.
2. Musí zaměstnávat minimálně 50 pracovníků.

Zvolili jsme si společnost BREVILLIER – URBAN se značkou JOLLY, která zaměstnává celkem okolo 350 zaměstnanců. Firma působí v 7 zemích světa. V ČR působí dceřiná firma JOLLY Trading s. r. o., která zaměstnává 55 zaměstnanců.
Úvod
Tato případová studie si bere za cíl nahlédnout do společnosti JOLLY Trading s. r. o.
a popsat strukturu a prostředí komunikačních vazeb ve společnosti. Studie popisuje způsob komunikace společnosti se svým okolím, tedy cesty, kterými proudí informace z podniku ven a zase zpět.

Nejdříve se v práci zaměříme na analýzu vnitřní komunikace v této firmě poté se pokusíme o popis vnější komunikace. Na konci každé z těchto kapitol práce nastíníme hlavní problémy a navrhneme jejich řešení.
Popis společnosti
Firma JOLLY Trading s.r.o., byla založena v roce 1992 jako dceřiná společnost rakouské firmy BREVILLIER - URBAN, která je tradičním výrobcem školních a kancelářských potřeb se značkou JOLLY a jejíž historie sahá hluboko do minulosti. Firma sídlí v jedné velké budově. Šéf je ve vlastní kanceláři, vedoucí a obchodní oddělení je v jedné velké kanceláři. Expedice je odděleno skleněnou stěnou od výrobní dílny.

Klíčová slova:

komunikace

strategie

marketing

organizace

reklama



Obsah:
  • Předpoklad studie 3
    Úvod 3
    Popis společnosti 3
    Historický vývoj 4
    Nabízený sortiment 5
    Marketing a reklama 5
    Informační zdroje 6
    Rozhovor se zaměstnancem společnosti 6
    Studium internetu a dokumentů 7
    Organizační struktura 7
    Komunikace společnosti 8
    Vnitřní komunikace 8
    Komunikace uvnitř centrály 9
    Komunikace mezi centrálou a pobočkami 9
    Problematické oblasti 10
    Vnější komunikace 10
    Problematické oblasti 11
    Závěr 12
    Použité zdroje 12
    Příloha 13
    Použitý dotazník s odpověďmi 13

Zdroje:
  • Rozhovor se zaměstnancem JOLLY Trading s. r. o.
  • http://www.jolly.cz
  • Dokumenty společnosti (firemní katalog a firemní brožury)
  • Psychologie a sociologie řízení; Eva Bedrnová, Ivan Nový a kol; Management Press; Praha 2002