Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií

«»
Přípona
.pdf
Typ
diplomová práce
Stažené
1 x
Velikost
2,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
7069
Poslední úprava
07.12.2015
Zobrazeno
1 177 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice mezi produktem, službou nebo firmou a (potencionálními) zákazníky. Na její hodnotu má tak vliv řada faktorů. Jak by měla být značka vedena v sociálních médiích, v prostředí, které je tak odlišné od prostředí masových médií, řeší následující text, který počínání značky zasazuje do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy komunikace (síťové komunikace many-to-many). Předložena jsou doporučení, jak pracovat s komunitou a obsahem kolem značky.
Nejenom spotřebitelům, ale i samotné značce mohou sociální média za předpokladu kvalitního monitoringu přinášet výhody. Rozebrány jsou zejména následující: péče o zákazníky, tracking značky, vyhodnocování reklamních kampaní, získávání zpětné vazby a podnětů pro zlepšení a alertovací systém. Naslouchání sociálním médiím je představeno ve smíšeném výzkumu, ve kterém jsou monitorovány tři značky českých mobilních operátorů a s jejich zástupci jsou pak analyzována naměřená data. Rovněž je prezentováno aktuální působení zmíněných značek v prostředí českých sociálních médií.

Klíčová slova:

značka

sociální média

řízení značky

marketing



Obsah:
  • 1. Úvod a formulace problému -10-
    2. Značka a její význam -14-
    2. 1. Historie a definice značky -14-
    2. 2. Ztvárnění značky -16-
    2. 3. Význam značky -19-
    2. 4. Hodnota značky -21-
    2. 5. Budování a řízení značky -26-
    3. Sociální média -30-
    3. 1. Diskusní fóra -37-
    3. 2. Sociální sítě -38-
    3. 3. Blogy -40-
    3. 4. Mikroblogy -41-
    3. 5. Služby pro sdílení multimédií -42-
    3. 6. Recenzní služby -44-
    3. 7. Geolokační aplikace (lbs) -45-
    3. 8. Ostatní sociální média -46-
    4. Budování a řízení značky v sociálních médiích -48-
    4. 1. Nový mediální prostor -48-
    4. 2. Nový marketingový přístup -50-
    4. 3. Značka a komunita -53-
    4. 4. Značka a obsah -54-
    4. 5. Značka a komunikace -55-
    5. Využití obousměrné vazby sociálních médií pro značku -60-
    5. 1. Teoretický rámec -61-
    5. 2. Metodologie výzkumu -68-
    5. 3. Prezentace výzkumu -74-
    5. 4. Doporučení -96-
    6. Závěr -99-
    Použitá literatura a zdroje -102-
    Seznam vyobrazení -110-
    Seznam příloh -111-