Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání

«»
Přípona
.pdf
Typ
bakalářská práce
Stažené
0 x
Velikost
1,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
12009
Poslední úprava
30.04.2018
Zobrazeno
816 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání.

Klíčová slova:

Systém podnikového vzdělávání

rozvoj

realizace vzdělávací akce

zpětná vazba

vzdělávací metody

hodnocení systému podnikového vzdělávání



Obsah:
  • Úvod 10
    I Teoretická část 12
    1 Základní vymezení pojmů 13
    1.1 Základní terminologie 13
    2 Celoživotní vzdělávání 15
    2.1 Vzdělávací politika evropské unie 16
    2.2 Složky celoživotního vzdělávání 16
    2.3 Význam celoživotního vzdělávání 17
    2.4 Podpora celoživotního vzdělávání 18
    3 Vzdělávání dospělých jako celoživotní proces 19
    3.1 Vznik a vývoj vzdělávání dospělých 20
    3.2 Současný stav vzdělávání dospělých 21
    3.3 Účastníci vzdělávání dospělých 22
    3.3.1 Čím se vyznačuje dospělý účastník 22
    3.4 Postoje ke vzdělávání dospělých 23
    3.5 Důvody, proč se dospělí dále vzdělávají 24
    3.6 Problémy s účastí na studiu 24
    3.7 Motivace dospělých k dalšímu vzdělávání 26
    3.7.1 Motivační bariéry 27
    3.8 Faktory ovlivňující další vzdělávání 28
    4 Vzdělávání zaměstnanců 31
    4.1 Lidský kapitál a jeho základní prvky 31
    4.2 Oblasti vzdělávání 32
    4.3 Potřeby vzdělávání zaměstnanců 33
    4.4 Metody využívané na pracovišti i mimo něj 34
    4.5 Význam vzdělávání pracovníků 36
    II Praktická část 37
    5 Vzdělávání ve vybrané společnosti 38
    5.1 Subjekty vzdělávání v čp a jejich kompetence 38
    5.2 Vzdělávací akce a vzdělávací programy 39
    5.3 Aktuální situace na pobočce call centra čp 40
    5.4 Geneze pracovníka call centra 40
    5.4.1 Realizace školení a obsah kurzů 41
    6 Realizace výzkumného šetření 43
    6.1 Cíl výzkumu 43
    6.2 Hypotézy výzkumu 43
    6.3 Výzkumná metoda 44
    6.4 Výzkumný vzorek 44
    6.5 Realizace výzkumného šetření 44
    7 Výsledky výzkumu 45
    7.1 Zpracování a analýza údajů 45
    7.2 Shrnutí výsledků realizovaného výzkumu 60
    Závěr 62
    Seznam použité literatury 64
    Seznam použitých symbolů a zkratek 66
    Seznam obrázků 67
    Seznam tabulek 68
    Seznam příloh 69

Zdroje:
  • ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-614-5.
  • BARTÁK, J. Vzdělávání ve firmě. Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN 978-80-86851-68-6.
  • BARTÁK, J. Základní kniha lektora/trenéra. Praha: Votobia, 2003. ISBN 80-7220-158-1.
  • BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-57-3.
  • BENEŠ, M. Andragogika. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2580-2.
  • BENEŠ, M. Úvod do andragogiky: učební texty pro posluchače Filozofické fakulty UK. Praha: Univerzita Karlova, 1997. ISBN 80-7184-381-4.
  • BENEŠ, M. a kol. Lidský kapitál a vzdělávací marketing v andragogickém pohledu. Praha: Eurolex Bohemia, 2004. ISBN 80-86861-04-X.
  • BRDEK, M.; VYCHOVÁ, H. Evropská vzdělávací politika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-86395-96-0.
  • GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
  • KADLECOVÁ, K., LAMPER, I. Vzdělávání na doživotí: další vzdělávání dospělých v Praze, jeho cíle, perspektivy a metody. Praha: Respekt institut, 2008. ISBN 978-80-904153-0-0.
  • KAHLE, B., STÝBLO, J. Praktická personalistika: Zaměstnanec zaměstnavatel-stát: Vztahy-práva-povinnosti. Praha: Pragoeduca, 1994. ISBN 80-85856-06-9.
  • KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Praha: Management Press, 2008. ISBN 80-85943-51-4.
  • LEIGH, A. Praktický rádce manažera. Praha: Svoboda, 1992. ISBN 80-205-0264-5.
  • MUŽÍK, J. Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-9.
  • Národní program rozvoje vzdělávání v České republice - BÍLÁ KNIHA. Praha: TAURIS, 2001. ISBN 78-80-211-0327-8.
  • PALÁN, Z. Základy andragogiky. Praha: Vysoká škola J.A. Komenského, 2003. ISBN 80-86723-03-8.
  • PALÁN, Z. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. Praha, Vydavatelství DAHA, 1997. ISBN 80-902232-1-4.
  • POSPÍŠIL, O. Pedagogika dospělých. Praha: Univerzita Karlova- Pedagogická fakulta, 2001. ISBN: 80-7290-064-1.
  • PRŮCHA, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-399-4.
  • PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8.
  • ŠVEC, V., HRBÁČKOVÁ, K. Průvodce metodologií pedagogického výzkumu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2007. ISBN 978-80-7318-547-3.
  • ZLÁMAL, J., MENDL, Z. Ekonomie nejen k maturitě. Kralice na Hané: Computer Media, 2007 . ISBN 978-80-86686-76-9.