Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingová strategie destinace Česká republika

«»
Přípona
.pdf
Typ
analýza
Stažené
0 x
Velikost
1,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
2847
Poslední úprava
07.02.2014
Zobrazeno
1 552 x
Autor:
cookiecrisp
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Navrhovaná marketingová strategie destinace Èeská republika je aktualizací návrhu
strategie autorky z roku 2001 [22]. Je názornou konkrétní aplikací teoretických
poznatkù shrnutých v pøedchozích kapitolách na èeské podmínky a nemá tak pøímou
souvislost se souèasnou strategií uplatòovanou organizací CzechTourism.1
Následující kapitoly ukazují, jak sestavit marketingový plán pro konkrétní destinaci,
kterou bude z dùvodu dostupnosti dat i z dùvodu „nestrannosti“ destinace
Èeská republika jako celek (uvedeno je pouze nìkolik regionálních pøíkladù). Podobnì
lze postupovat pøi tvorbì marketingové strategie destinací na regionální
a lokální úrovni, popø. u destinací vymezených jiným zpùsobem. Pøípadová studie
je rozdìlena do pìti krokù, z nichž první ètyøi pøedstavují tzv. principiální marketingový
plán destinace, poslední pak tzv. realizaèní marketingový plán [21]:

Klíčová slova:

marketing

strategie

plán

destinace

organizace



Obsah:
  • 4. Marketingová strategie destinace Èeská republika 189
    4.1 Marketingová strategie destinace Èeská republika - úvod 190
    4.2 Vybrané problémy øízení destinace Èeská republika 191
    4.2.1 Vybrané problémy øízení destinace Èeská republika - shrnutí 195
    4.3 Situaèní analýza 196
    4.3.1 Trendy na trhu cestovního ruchu 197
    4.3.2 Analýza nabídky destinace Èeská republika 200
    4.3.3 Analýza poptávky po destinaci Èeská republika 206
    4.3.4 Analýza konkurenceschopnosti destinace Èeská republika . 213
    4.3.5 SWOT analýza destinace Èeská republika 216
    4.3.6 Situaèní analýza - shrnutí 219
    4.4 Formulace vize a cílù marketingu destinace Èeská republika pro období 2006-2010 223
    4.5 Volba strategie destinace Èeská republika 226
    4.5.1 Model TALC destinace Èeská republika 226
    4.5.2 Analýza tržního portfolia destinace Èeská republika 226
    4.5.3 Segmentace a motivace k cestì do destinace Èeská republika 234
    4.5.4 Identifikace tržních pøíležitostí destinace Èeská republika . 236
    4.5.5 Stìžejní prezentace destinace Èeská republika 245
    4.5.6 Marketingový mix destinace Èeská republika 251
    4.5.7 Volba strategie destinace Èeská republika - shrnutí 254
    4.6 Administrativní marketing destinace Èeská republika - plán opatøení, kontrola, hodnocení a mìøení marketingového plánu 256
    4.6.1 Hodnocení a mìøení úspìšnosti marketingového plánu destinace Èeská republika 257
    4.6.2 Marketingový rozpoèet destinace Èeská republika 258
    4.6.3 Opatøení ke splnìní marketingových cílù destinace Èeská republika 261
    4.6.4 Administrativní marketing destinace Èeská republika - shrnutí 262
    4.7 Marketingová strategie destinace Èeská republika - shrnutí 263
    5. Tvorba marketingového mixu destinace Èeská republika 265
    5.1 Produktový mix destinace Èeská republika 266
    5.1.1 Tematický produktový mix destinace Èeská republika 268
    5.1.2 Regionální produktový mix destinace Èeská republika 283
    5.2 Cenová analýza destinace Èeská republika 287
    5.2.1 Cenová úroveò destinace Èeská republika 288
    5.2.2 Cenová konkurenceschopnost destinace Èeská republika 289
    5.3 Distribuèní cesty destinace Èeská republika290
    5.3.1 Vnìjší distribuèní systém destinace Èeská republika 291
    5.3.2 Vnitøní distribuèní systém destinace Èeská republika 292
    5.3.3 Vliv informaèních technologií na distribuèní systém destinace Èeská republika 294
    5.4 Propagaèní mix destinace Èeská republika 296
    5.4.1 Cíle komunikaèní kampanì destinace Èeská republika 298
    5.4.2 Formulace cílové skupiny komunikaèního mixu 299
    5.4.3 Obsah sdìlení pro cílovou skupinu 300
    5.4.4 Forma a zpùsob sdìlení cílové skupinì 301
    5.4.5 Èasový plán komunikaèní kampanì 302
    5.4.6 Mìøení, hodnocení a kontrola nákladù a pøínosù kampanì 303
    5.4.7 Nástroje komunikaèního mixu 303
    5.5 Tvorba marketingového mixu destinace Èeská republika - shrnutí 310