Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Tahák z předmětu Podnikání v obchodě

«»
Přípona
.doc
Typ
tahák
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
8413
Poslední úprava
03.08.2016
Zobrazeno
802 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Fce obchodu: aktivizující - uměle vyvolané potřeby, určení směru budoucí PO pomocí MK činností,uspok.potřeby,překlenovací- překle.místa a času vyroby a spotřeby, Faze trhu- era přežití, produktivní, spotřebitelská, nákupní mechanismy pro vytvoř optim podm. TržEkon - NA a PO, zasahy státu, Druhy obchodu - MOO,VOO, dle fce, púsobnosti, druhučinnosti a vlastnicke formy, obchod vztah k vyrobě -objasňuje vyr. tendence ve vyvoji trhu,info o bud potřebách zák. k zákaz - půs. na rozhodování spotř. podňecuje zajem o zvyš spotřeby, oživ ekonomiky,kulturu… Etapy MOO zavádění, růst, zralost, pokles, v současnosti se zkracuje živ cyklus do stadia zralosti, zpomal po dasaž vrcholu KOTLER:
- MOO v prodejnách -MOO bez prodejen -MOO Organizace-obch.spol, dobrovol. řetězce…
CIMLER: Specializované prodejny, úzce specializ. prod., smíšené prodejny, supereta, supermarkety, hypermarkety, univerz. obch domy… Strukturální znaky relativně fixnní v krátkém období neměnné - základní vymez. sortimentu (šířka a hloubka ) - systém zpracování trhu ( forma prodeje ) - umístění a velikost jednotky Instrumentální znaky - variabilní - cenová politika, kvalita zb, soubor služeb
FCE VOO - prodej a propagace, nákup a tvorba obch. sortimentu, dělení celk, množství, skladování a doprava, přebírání rizika, financování, info o trhu, Druhy VOO - překupní VOO - voo překupníci, prům distributoři, - Dohodci a zástupci - pobočky a kncel. výrobců a Moo - ostatní Velkoobchodnící - za hotové - přepravní . zajišťovatelé zasilek -komisionari -dužstva vyrobců -zásilkoví VOO Logistika - systém přistup k fyzicke distribuci zbozi zab. se plánováním a řízením CIL: zajistit presun zb. v dostat rozsahu a kvalitě při co nejniž. N

Klíčová slova:

obchod

nákup

strukturální znaky

velkoobchod

trendy

strategie

centralizace



Obsah:
  • Fce obchodu
    CIMLER
    FCE VOO
    VOO
    Vyv trendy souč obch firem
    Hlavní VOO trendy
    Centralizovaný nákup