Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu
Státnicové otázky451 s. / 5. roč. / docx
Strategický řídící proces a marketing• Strategický řídící proces je komplexní proces přesahující marketing• V tomto procesu jsou dána východiska pro marketingové řízení, znamená to tedy v obecné rovině, že strategický řídící proces vlastně určuje úlohu marketingu, postavení marketingu v řízení firmy, marketingové úkoly, úkoly, kterými má tento útvar přispět k dosažení cílů podniku (to je ten důvod, proč je řídící proces východiskem pro marketing) • Skutečně úspěšné podniky v rámci strategického ...
|
|
1,8 |
5x |
|
Management a marketing podniků cestovního ruchu
Státnicové otázky315 s. / 5. roč. / docx
1. Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu.Strategický řídící proces• je souborem činností a rozhodnutí, která vedou k formulování plánu podniku i jeho realizaci• jeho úkolem je dlouhodobé usměrňování činnosti podniku tak, aby bylo naplněno jeho poslání a zajištěny cíle• zahrnuje rozhodnutí a kroky s jednotným úkolem: vyvinout komplexní dlouhodobou strategii pro přežití a hospodářský růst• aktivity řídícího procesu1. definování poslání podniku2. speci...
|
|
2,2 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Strategický marketing v cestovním ruchu
Státnicové otázky109 s. / 5. roč. / docx
Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu Strategie a marketingová strategie• Termín strategie má svůj původ v řečtině- volně přeložen znamená umění velitele, generála (umění vest boj). • V obecném slova smyslu se strategií rozumí schéma (projekt, směr) postupu, které naznačuje, jak za daných podmínek dosáhnout vytyčených cílů (jak se chovat na cestě vedoucí k dosažení cílů).• Je to přehled možných kroků a činností, které jsou přijímány „s vědomím“ část...
|
|
3,2 |
7x |
|
Vypracované státnicové otázky z Managementu cestovního ruchu
Státnicové otázky85 s. / 5. roč. / docx
1. Vize, poslání/mise, cíleVIZE - základní myšlenka, určitá základní představa o tom podnikání a její konkretizací se dostaneme na samotný počátek SŘP, v tom je prvotní myšlenka konkretizována jako VIZE.Z VIZE vychází SŘP a 3 zahrnuté faktory:» Poslání podniku
»
Cíle podniku
»
Příležitosti podniku.Strategický řídicí proces: je to proces řízení celého podniku, probíhá na úrovni firmy jako celku pod taktovkou TOP mng a je vodítkem pro řízení a rozhodování firmy jako celku.• Jedná se o soubor ...
|
|
0,5 |
2x |
|
Vypracované tematické okruhy otázek ke státnicím pro studijní obor Management cestovního ruchu (Ing.)
Státnicové otázky230 s. / 5. roč. / rar
Tematické okruhy odborné SZZ:Management a marketing podniků cestovního ruchuo Předměty:- Strategický marketing v cestovním ruchu- Management podniku cestovního ruchu- Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu- Management kulturního cestovního ruchu a památek- Marketing a management destinace cestovního ruchu- Management cestovních kanceláří a agentur- Management lázeňského a wellness podniku
|
|
3,3 |
10x |
|