Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Osobnostní typologie z pohledu žádoucích osobnostních charakteristik zdravotnického pracovníka

«»
Přípona
.docx
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
10026
Poslední úprava
27.03.2017
Zobrazeno
831 x
Autor:
kungs
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
VÝUKOVÉ METODY
Je známou skutečností, že aktivní zapojení žáků do výuky má pro získávání vědomostí a dovedností mnohem větší efekt než jednostranné předávání hotových poznatků od učitele k žákovi.
Další známá pravda - aktivní zapojení žáků do výuky prováděné účelně a různorodě přispívá k vytvoření příznivého a dělného prostředí ve třídě, což je nezbytná podmínka dosažení vzdělávacích cílů.

Jako aktivizační metody jsou většinou označovány metody ve výuce, kdy je aktivita žáka zřetelně vidět -tj. je nejen myšlenková, ale projevuje se chováním a konáním nebo alespoň větším objemem řeči žáka. Obvykle se za aktivizační metody označují: diskuse, výukové hry (interakční, situační, inscenační).

Klíčová slova:

výukové metody

didaktické tvoření

křížovka

puzzle

herci rolí

vennův diagram

asociace



Obsah:
  • VÝukové metody
    Dělení výukových metod
    Přehled aktivizačních metod
    Didaktické tvoření
    Křížovka
    Puzzle
    Lovci lidí
    Brainstorming
    Brainwriting
    Myšlenková mapa
    Herci rolí
    Ano - ne metoda
    VEnnův diagram
    Metoda t - graf
    Asociace