Autodiagnostika učitele a autoevaluace školy
		
		
		
		Popis:
		V první části stati se věnujeme subjektivním (implicitním) teoriím učitele a jejich vlivu na učitelovu práci. Zároveň představujeme základní autodiagnostické strategie, které učiteli umožní své subjektivní teorie poznat Ukazujeme na autodiagnostické postupy ve třech oblastech subjektivních teorií učitele ( účinnost učitelova vyučování, pojetí úspěšného žáka, učební motivace žáků). V druhé části stati ukazujeme na možnost využití autodiagnostiky učitele při vnitřní evaluaci školy. Upozorňujeme na legislativní rámec, na možnosti plánování vnitřní evaluace školy, výběr metod, podpůrné projekty, ale i na obtíže spojené s autoevaluací, diskutujeme vybrané etické otázky spojené s vnitřní autoevaluací škol.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  poradenství
		  		  autodiagnostika učitele
		  		  autoevaluace školy
		  		  motivace
		  		  subjektivní teorie
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod
 1 Subjektivní teorie a jejich role v práci učitele
 2 Autodiagnostika učitele jako zdroj jeho sebereflexe v oblasti subjektivních teorií
 2.1 Autodiagnostika v oblasti subjektivní teorie účinnosti učitelova vyučování
 2.2 Autodiagnostika v oblasti učitelovy subjektivní teorie úspěšného žáka
 2.3 Sebereflexe učitelových subjektivních teorií v oblasti učební motivace žáků.
 3 Využití autodiagnostiky při vnitřní evaluaci školy
 3.1 Legislativa
 3.2 Podpůrné projekty
 3.3 Plánování autoevaluace školy
 3.4 Obtíže autoevaluace a etika autoevaluace
 3.5 Autoevaluační strategie a autoevaluační metody
 Doporučená literatura
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.